Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2025 Český lev 2025 Donald Trump

Klient Travel Service píše: Polovina cestujících musela vystoupit první, aby se letadlo náhodou nepřevrátilo. "Je to standardní postup," říká mluvčí TS

Klient Travel Service píše: Polovina cestujících musela vystoupit první, aby se letadlo náhodou nepřevrátilo. "Je to standardní postup," říká mluvčí TS
Zdroj: archiv eXtra.cz/facebook
Předchozí Další
Společnost Travel Service často budí vášně. Na Facebooku se objevil další zajímavý příběh jednoho z cestujících.

Aerolinky Travel Service mají rozporuplnou pověst. Stížnosti lidí nejsou neobvyklé.

O víkendu se objevil na sociálních sítích zážitek jednoho z cestujících. „Hlášení Travel Service při přistání letu z Madeiry v Praze: Prosíme cestující v řadách 27-36, aby vystoupili z letadla jako první a ostatní cestující, aby je nechali přednostně vystoupit. Jinak se nám letadlo převrátí.“ Popisuje proces přistání jeden z pasažérů.

„Evidentně u vás nestačí jen bezpečně přistát, ale je třeba umět i vystoupit z letadla.“ Dodává rozhořčeně na závěr.

Další diskutující ale tvrdí, že je to standard. „Jedná se o úplně běžný postup u všech aerolinek, zabraňující tippingu - sednutí letadla na ocas,“ píše diskutující.

Je to zcela standardní o podle mluvčí TS. „Nároky na bezpečnost jsou v letectví mimořádné a tento postup vystupování cestujících z letadla po přistání je zcela standardní a zcela v souladu s doporučením výrobce letounu Boeing 737-900,“ uvedla pro eXtra.cz Vladimíra Dufková z Travel Service.

„ style=“border: none; position: relative; visibility: visible; display: block; margin: 0px; padding: 0px;„ height=“120px„ width=“400px">

Související články

Další články

Nejnovější kauzy