Agáta Jaromíra Soukupa padá do divácké propasti: Show rychle ztrácí fanoušky
Agáta Jaromíra Soukupa na TV Barrandov se zpočátku stala nejsledovanějším pořadem této stanice. Nejvíce lidí si podle portálu Mediaguru pustilo první díl. Poté však začala sledovanost rychle klesat. V průměru si ho pustilo 47 tisíc diváků, což je ve srovnání s pořady na hlavních televizních stanicích velmi málo.
Agáta Jaromíra Soukupa se stala vlajkovým pořadem Soukupovy televize TV Barrandov. Pár v něm dokonce oznámil Agátino těhotenství. "Bylo to na mně několikrát vidět, když jsi z něčeho vařil, třeba houby. Divím se, že to lidi nepoznali dřív,” uvedla Agáta směrem k Soukupovi. Redakce eXtra.cz o něm jako první informovala a zveřejnila snímky ze zmíněného dílu.
Sledovanost klesla, diváci pořad rozcupovali
Improvizovaný pořad, kde spolu oba dva vaří, povídají si nebo odpovídají na dotazy diváků, se stal nejsledovanějším na Barrandově. Podle serveru Mediaguru ho sledovalo v průměru za první tři večery 47 tisíc diváků. Nejvíce pak první díl, který však zároveň schytal negativní divácké reakce. Ten vidělo 51 tisíc lidí.
Další díly však už sledovalo čím dál méně fanoušků páru. Pořad tak sice zůstal nejsledovanějším na této stanici, ale už s malým rozdílem oproti jiným. V průměru je rozdíl jen okolo 4 - 6 tisíc diváků. Pro srovnání: Kuchařskou show MasterChef na TV Nova si pustilo v úterý 567 tisíc diváků a seriál ZOO na TV Prima dokonce 1,2 milionu.
Trable reality show Agáta Jaromíra Soukupa nemá jenom s přímou sledovaností, ale také na sociálních sítích. Instagramový profil pořadu totiž někdo ukradl ještě před odvysíláním prvního dílu. "Holčičky moje, ty, co jste nás sledovaly na Instagramu Agáta Jaromíra Soukupa, tak se stala ta věc, že nám ho někdo ukradl," přiznala modelka. "Je pravda, že zabezpečovací heslo nebylo úplně nejchytřejší, takže na něj někdo přišel a ukradl, ale už jsme to vyřešili," doplnil ji tehdy Jaromír.