Au, to zabolelo! Ostrá kampaň ukazuje na pokrytecké lajkování neštěstí na Facebooku
Zrcadlo nastavené společnosti a z toho odrazu hodně bolí oči. To je nová reklamní kampaň organizace dobrovolníků, kterou má na svědomí jedna singapurská umělecká agentura. A že si tam lidé skutečně zaslouží svůj plat, dokazují tyto plakáty s vyčítavě namířeným a obviňujícím ukazováčkem.
Respektive zdviženým palcem.
Jen si sáhněte do duše, zdali jste někdy něco podobného také neudělali. Stačí jeden "lajk" u jakékoliv skupiny, která se snaží vyjádřit virtuální podporu neštěstím a tragédiím, a hned se cítíte účastni a vyvolává to dojem, že vás to také zajímá a soucítíte se stiženými lidmi.
Bohužel to tak není a řekněme si to otevřeně, přesně na tomto pozérství je postaveno celé poselství kampaně. Reálné fotky lidských tragédií jsou obklopeny zdviženými facebookovými palci a nápis "Lajkování nepomůže" na vás vyčítavě civí nad obzorem prázdné a hlavně nepotřebné účasti.
Jako dobrovolník aktivně zapojený budete mít pro lidi v těchto situacích daleko větší cenu, i proto vás autoři kampaně vyzývají k tomu, abyste se dobrovolníky stali a změnili tak svůj život. A nejen svůj, ale hlavně těch, kdo potřebují vaše ruce u díla, nikoliv palec na Facebooku.