Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Au, to zabolelo! Ostrá kampaň ukazuje na pokrytecké lajkování neštěstí na Facebooku

Au, to zabolelo! Ostrá kampaň ukazuje na pokrytecké lajkování neštěstí na Facebooku
Zdroj: Crisis Relief
Předchozí Další

Zrcadlo nastavené společnosti a z toho odrazu hodně bolí oči. To je nová reklamní kampaň organizace dobrovolníků, kterou má na svědomí jedna singapurská umělecká agentura. A že si tam lidé skutečně zaslouží svůj plat, dokazují tyto plakáty s vyčítavě namířeným a obviňujícím ukazováčkem.

Respektive zdviženým palcem.

Jen si sáhněte do duše, zdali jste někdy něco podobného také neudělali. Stačí jeden "lajk" u jakékoliv skupiny, která se snaží vyjádřit virtuální podporu neštěstím a tragédiím, a hned se cítíte účastni a vyvolává to dojem, že vás to také zajímá a soucítíte se stiženými lidmi.

Bohužel to tak není a řekněme si to otevřeně, přesně na tomto pozérství je postaveno celé poselství kampaně. Reálné fotky lidských tragédií jsou obklopeny zdviženými facebookovými palci a nápis "Lajkování nepomůže" na vás vyčítavě civí nad obzorem prázdné a hlavně nepotřebné účasti.

Jako dobrovolník aktivně zapojený budete mít pro lidi v těchto situacích daleko větší cenu, i proto vás autoři kampaně vyzývají k tomu, abyste se dobrovolníky stali a změnili tak svůj život. A nejen svůj, ale hlavně těch, kdo potřebují vaše ruce u díla, nikoliv palec na Facebooku.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy