Australský magazín zveřejnil na titulce fotku vážně popálené ženy a sklidil obrovský úspěch
Na titulních stranách prestižních magazínů se obvykle objevují ženy s krásnou tváří a udělat proto krok, jaký si dovolilo australské vydání Women's Weekly, je opět důkazem toho, že se vyplatí riskovat a udělat někdy něco jinak. Vzpomeňme si třeba na nápad Anny Wintour dávat na titulku Vogue nejen topmodelky, ale i celebrity.
Australský týdeník si vybral pro jedno ze svých čísel Turiu Pitt (26), bývalou modelku, která během účasti na maratonu v roce 2011 uvízla v lesním požáru a utrpěla popáleniny na 65 procentech svého těla. Pitt podstoupila přes stovku operací a víc než 864 dní v nemocnici bojovala o život
"Být na obálce Women's Weekly je pro mě obrovská čest. Existuje spousta žen, které jsou krásné, ale přitom si vůbec nevěří," uvedla Pitt. A že to byl opravdu dobrý krok vpřed, dokazují i reakce veřejnosti, která Turii a jejímu životnímu stylu, jenž musela po nehodě přehodnotit, fandí.