Až do roztrhání těla: Slogan Babišovy kampaně pro eXtra.cz ohodnotil marketér Jakub Horák
Hnutí ANO oficiálně zahájilo kampaň pojmenovanou "Až do roztrhání těla". Premiér Andrej Babiš na úvod řekl, podobně jako před čtyřmi lety, že jde o poslední šanci, jak ho mohou lidé volit. Název kampaně pro eXtra.cz zhodnotil zkušený marketér Jakub Horák.
Premiér Andrej Babiš představil volební program hnutí ANO, pojmenovaný „Až do roztrhání těla“. „Je to slogan srozumitelný a výrazný, který pokračuje v předchozí rétorice na téma „makáme“,“ uvedl pro eXtra.cz marketingový expert Jakub Horák.
„Otázkou je, jak moc se za nás Babiš rve ve skutečnosti, když nedokázal prosadit jádro mezi bezemisní, nízkoemisní nebo čisté zdroje a jediným výsledkem jeho „rvaní se do roztrhání těla“ je to, že České republice hrozí zastavení dotací kvůli jeho konfliktu zájmů,“ poukazuje Horák.
Babiš proti koalicím
Slogan neunikl ani předsedovi ODS Petru Fialovi, který si ho lehce upravil. „Budeme bojovat, dokud nezvítězí změna. Až do roztrhání těla,“ napsal Fiala na sociální sítě a k příspěvku připojil fotku koalice SPOLU.
Právě na koalice se Babiš zaměřil i ve svém projevu. Označil je za „antibabišovské“ a podle premiéra chtějí rozbít národní suverenitu i V4. „Zbaběle se jich spolčilo pět, protože na mě a hnutí ANO si samostatně netroufnou. Nejde jim o vás, jde jim jen o vaše hlasy,“ řekl premiér, který odstartoval kampaň v den svých narozenin.
Související články

Babiš hájí Trumpa a pustil se do Zelenského: Chybí mu pokora, pálil do něj

Andrej Babiš terčem drsného výsměchu. Ukázal se jako Muž v černém, lidé v něm ale viděli agenta StB

Andrej Babiš jako český Fred Astair. Křepčící šéf ANO rozvlnil boky Aleny Schillerové

Babiš si na nás dělal kampaň, zlobí se frontman kapely Rybičky 48. Vadilo by mi to u všech politiků, u něj ale víc, přiznává
