Boží reklama Národního divadla Brno kombinuje balet a twerk, fanoušci klasiky jsou vzteky ve varu
Jak dostat mladé lidi do divadla a hlavně na takovou klasiku, jako je balet? O to se pokusilo Národní divadlo Brno, které pro svou novou sezónu vybralo upoutávku věru netradiční.
Stará a nová doba se spolu setkávají na jedné scéně a na jedněch prknech, uzounká baletka si to tam rozdává s macatou vyznavačkou twerkování, pro mnohé oplzlým tanečním stylem, který proslavila hlavně Miley Cyrus
I když on to ani tak taneční styl není. Je to prostě třepání zadkem, ovšem jen pro laiky, naučit se to pořádně dá docela fušku.
Právě proto, že má twerkování takovou pověst, jsou vyznavači klasického tance v běsu a jejich negativními komentáři se to pod uměleckým spotem jenom hemží. Je to urážka těžké práce balerín, tvrdí jeden, třepat zadkem dokáže každý, píše druhý, balet je čistota a kultura pohybu, ozývá se třetí, to na prkna Národního divadla nepatří!
Nicméně upoutávka na novou sezónu svůj účel splnila Bude se o ní mluvit ještě hodně dlouho.