Bude mít Dana Morávková konkurenci? Ohnivá kráska Romana Pavelková bude navrhovat kabelky
Bývalá modelka Romana Pavelková opět šokuje svou podnikavostí. Nejenže se nedávno spojila s českou značkou Oxybag kvůli charitě, ale také začíná navrhovat kabelky. Velkou milovnicí kabelek byla u nás vždy Dana Morávková, která má svou značku Elega. Tato firma oslovila i Romanu, výdělek z kabelek pak poputuje na dobrou věc.
Bývalá finalistka Miss Romana Pavelková rozhodně na vavřínech neusne. Má tolik práce, že si to ani nezaslouží. Protože má Romana nadační fond pro ohrožené děti, tak se na začátku školního roku spojila s českou značkou Oxybag. O spolupráci informovala na svém Instagramu. "Jsem skutečně vděčná, že mám kolem sebe firmy, jako je Oxybag, které se i v současné těžké době chtějí zapojit do charitativní činnosti. Školní potřeby jsou finančně náročná záležitost, proto udělaly dětem i pracovníkům v pardubickém i pražském Klokánku obrovskou radost," uvedla modelka.
Nová věc pro charitu
Nyní začíná novou věc. Milovnice luxusních kabelek Dana Morávková má pod hlavičkou české značky Elega svou vlastní řadu kabelek již osm let a u jejích fanynek bodují nové modely každou sezónu. Nyní však se stejnou firmou plánuje vydat vlastní kabelku i známá zrzatá podnikatelka a modelka Romana Pavelková. Bude tak mít populární herečka konkurenci?
"S Elegou spolupracuji v rámci svého podnikání už téměř deset let, několikrát jsem byla i tváří kampaně, takže vazby máme skutečně dlouholeté,“ vysvětluje Romana. Když tedy vedení firmy přišlo s nabídkou navrhnout si vlastní ideální kabelku, byla odpověď zcela jednoznačná. "Jsem moc potěšená, že jsem tuto možnost dostala, myslím si, že to je sen každé ženy. Mělo by se jednat o jednu kabelku, oproti tomu Elega by Dana M. má dvě kolekce ročně, takže se o žádnou velkou konkurenci určitě nejedná. Navíc mou kabelkou by měla odstartovat spolupráce s dalšími známými tvářemi, které také dostanou příležitost si sestavit kabelku podle sebe,“ dodává.
Charitativní kabelka
Třešničkou na pomyslném dortu je fakt, že 10 % z prodeje každé kabelky půjde na dobrou věc. "To byla vlastně má jediná podmínka. S mým nadačním fondem pomáháme azylovým domům pro matky s dětmi, ohroženým dětem a obětem domácího násilí, takže jsem chtěla dát celému projektu přidanou hodnotu. V Eleze s nadšením souhlasili, takže snad brzy bude naše charitativní kabelka na světě,“ přiznala se Pavelková.