Celé je to nahrané, jen se snažíte zvýšit si popularitu! Lidé nevěří Daře a Rytmusovi ani slovo!
Rytmus smazal všechny důkazy o letech společného života s Darou Rolins. Je jen on a Jasmina Alagič a přes to nejede vlak. A na tohle právě Dara reagovala včera, přesně v den, kdy by měli osmé výročí.
Zasáhlo ji, že Patrik odstranil písničku 8. október, která byla věnovaná jí. „8. október byl, je a vždy bude. A i když jsou karty dnes rozdané jinak, tak vím, že tomuto dni a písničce věnuji zvýšenou pozornost,“ píše.
To Rytmuse vytočilo a napsal reakci, kterou nikdo nečekal: „Daro, k čemu to je? Moc tě prosím, nech nás už žít s Jasminou naši lásku. V lednu jsme se rozešli a je říjen. To je devět měsíců! Dopřej nám štěstí, stejně jako i my ho dopřejeme tobě, a nevracej se do minulosti. Co od nás chceš? To si máme každý rok pouštět písničku 8. október a prohlížet si naše společné fotografie? Nevěřím, že bys tohle dělala, kdybys měla nového partnera. Je to choré! K čemu ta fotografie s malou Lolou? Jaký je tvůj cíl? Proč hraješ na city osamělým matkám? Vždyť si žijme naše krásné životy a neřešme něco, co už není. Přeji ti lásku a pokoj."
Tohle divadlo je poněkud zvláštní, jelikož oběma je přes čtyřicet let a své problémy by možná měli řešit jinak než přes Instagram, před zraky veřejnosti a fanoušků. Lidé dokonce začali pochybovat o tom, jestli je tahle instagramová válka reálná. Mnoho z nich si totiž myslí, že se jedná o dobře promyšlený marketingový tah, a to z důvodu, aby se jim zvedla popularita a následně i cena.
Čím víc se o nich totiž píše, diskutuje na Instagramu nebo v jiných diskuzních fórech, tím víc slávy a peněz se jim v konečném důsledku přinese. Fanoušci a sledující totiž nemůžou uvěřit, že by se dva dospělí lidé opravdu veřejně uráželi, mazali fotografie, písně nebo naopak zveřejňovali staré společné fotografie a vzpomínali na něco, co je dávno pasé.
Jaký máte na celou kauzu názor vy? Opravdu je Daře líto, co předvádí Rytmus, a on má potřebu se hrubě navážet do své expartnerky? Nebo je to opravdu jen dobře promyšlený marketingový plán?