Česká Miss končí na Primě a žádná jiná komerční televize o tuhle nádheru nestojí! Je trh s tuctovou krásou přesycen?
Prima jako generální mediální partner soutěže Česká Miss končí a televize vydala velmi kulantní vyjádření. "S vedením soutěže jsme se shodli, že šest let vzájemné spolupráce bylo velmi úspěšných, ale že nyní bude pro obě strany prospěšné jít každý svou cestou."
Když tuhle větu přeložíte do normální češtiny, znamená to něco ve smyslu "prostě už toho bylo hodně, sledovanost neláme žádné rekordy, Češi jsou tuctové a nevyzrálé krásy přesycení, tak se rozejděme v dobrém a hlavně ať už je to za námi".
Aby to ovšem nebyl takový přímý sestřel, tak generální ředitel Prima Group Marek Singer uvádí: "Vždyť je to právě Prima, na které dnes působí Gabriela Lašková (Kratochvílová), Česká Miss 2013, a Monika Leová, česká Miss Earth 2013." Jinak řečeno, jsme si teda fifty fifty a více se tím zaobírat už nebudeme.
A ono na tom něco pravdy bude. Každý ročník České Miss je slabší a slabší. Finalistky neoplývají kdo ví jak velkým inteligenčním kvocientem, Andrea Bezděková je tím zářným příkladem. A navíc nejsou absolutně ničím zajímavé. Každá má naučené fráze, které ze sebe solí jako na běžícím páse, ale tohle diváka rozhodně nezaujme. Žádná není ničím výjimečná, téměř všechny jsou jako přes kopírák.
Navíc soutěž Česká Miss není o kráse, nýbrž o tom, které finalistce se podaří klofnout nějakého fotbalistu, hokejistu nebo redaktorskou židli.
Kdo ale bude nyní Českou Miss vysílat? "O vysílání soutěže Česká Miss neuvažujeme, v tuto chvíli nezapadá do naší programové strategie," uvedla PR manažerka TV Nova Alžběta Cimová. Jediný, kdo se tedy nabízí, je Barrandov. Jak je ale známo, velkou sledovaností tato televize neoplývá. Zatím si soutěž, která kdysi byla velmi vážená a populární, přehazují jako horký brambor.