Česká pošta má zase problém: Kašle na vozíčkářku a ona ještě musí platit!
Už párkrát za svoji existenci Česká pošta slyšela, že by měla svoje služby zlepšit, ale kiksů se pořád nedokáže vyvarovat. Miluše Potměšilová (63) z Prahy je na vozíku a balíky si nechává doručovat domů. Za poslední rok jí pošta nedoručila balíků 8! Musí tedy na příslušnou pobočku posílat svého asistenta a to něco stojí. Za jeho služby navíc vydala za rok a půl přes 600 korun, které ale neměla v plánu vůbec vydat.
Potměšilová už ví, jak předávání balíků probíhá. "Praxe, jak jsem vypozorovala, je taková, že auto pošty zastaví u domu a nějakou dobu posečká. Asi tak 3 až 4 minuty. Tak jdu vstříc nebo čekám a hups – auto, aniž by pošťák vystoupil, jede pryč. Sedím na vozíku a zuřím. Balík do ruky už nechci," popsala svou zkušenost žena.
Pošta přiznává, že na adresu vozíčkářky šlo od letošního roku celkem 18 balíků. Jen 11 z toho bylo úspěšně doručeno. "Dalších 7 balíků bylo uloženo na poštu, nicméně z toho 3 balíky jsou balíky s prefixem NA, které jsou určeny od podavatele k uložení na příslušnou ukládací poštu. V jednom případě byl balík uložen z důvodu adresát nezastižen a třikrát byl uložen z rozhodnutí pošty," uvedl mluvčí pošty Ivo Vysoudil.
Nicméně počet pořád nesedí. Stále ještě zbývají balíky, které zkrátka měly být doručeny. Důvodem nepředání a následného uložení balíků je podle mluvčího velice špatná personální situace u balíkových doručovatelů na depu. Potměšilová má samozřejmě možnost služby reklamovat, ale balíky si přece nenechává doručovat do ruky, aby se pak mohla zdržovat s dalším papírováním. Personální situace ji jako zákaznici nemusí také vůbec zajímat. O případu jako první informoval portál TN.cz.