Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Což takhle dát si roušku! 25 nejlepších předělávek názvů filmů baví internet

Facebook se baví přepisováním názvů filmů. Což takhle dát si roušku?
Zdroj: eXtra.cz
Předchozí Další
+ Dalších 21 fotografií
HUMOR
Češi mají vzácný smysl pro humor, který jim pomáhá procházet těžkými časy s úsměvem na rtech. Sociální sítě zachvátila pandemie vtípků na nový koronavirus. Oblíbenou kratochvílí se stalo například nahrazování jednoho slova v názvu známých filmů slovem "rouška". Bez té se totiž dnes neobejdete.

Rouška na vás v dnešních dnech vyskočí skoro i z ledničky. A pokud ne odsud, z televize určitě.

Velké společnosti jako třeba Air Bank, E.ON nebo T-Mobile totiž věnovaly svůj reklamní čas kampani #ChránímTebe, ve které celebrity napříč generacemi i obory, jako jsou například Ewa Farna, Jitka Schneiderová, Taťána Gregorová s Ondřejem Gregorem Brzobohatým, Dan Bárta, Martha Issová, Matěj Ruppert, Miroslav Donutil, Jan Cina, Jana Plodková, Aňa Geislerová, Vladimír 518, Václav Neužil, Martin Dejdar, Veronika Khek Kubařová, Hynek Čermák, Iva Janžurová, Dominik Hašek nebo Barbora Strýcová, apelují na diváky, aby zůstávali doma a nosili roušky.

Firmy přitom o sebeprezentaci nepřijdou – na začátku a konci třicetivteřinového spotu se objeví jejich logo s dodatkem „Tady měla být naše reklama, ale my vám teď chceme říct něco opravdu důležitého“.

Roušky jsou ale i námětem k žertům, které odlehčují tíživou atmosféru. A nuda nejen v Brně podobným akcím nahrává. Po Facebooku tak koluje vtipná výzva, která vybízí k zaměnění jednoho slova v názvu filmu za slovo "rouška". Některé ze sympatických paskvilů jsou nejen k popukání, ale celkem zdařile ilustrují současnou situaci.

Na ty nejlepší se podívejte do naší galerie.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy