Další rána pro Meghan: Už od ní dal ruce pryč i Dior. Spolupráce by jí přitom vynesla pohádkové jmění
Poté, co skončila spolupráce Meghan Markle a společnosti Spotify na jejím podcastu Archetypes, se objevily spekulace, že vévodkyně ze Sussexu by se mohla stát hlavní tváří módní firmy Dior. Nakonec se však ukázalo, že ani francouzská luxusní značka nechce být s manželkou prince Harryho spojována. Píše o tom zpravodajský web Euronews.
Mluvčí Dioru sdělil deníku Women's Wear Daily, který citoval web Euronews, že zprávy o spolupráci s Meghan Markle jsou nepodložené a s vévodkyní neproběhla žádná jednání o smlouvě. Během svého aktivního působení v britské královské rodině se přitom Američanka v šatech této luxusní značky objevovala velmi často.
Oblékla je například ku příležitosti platinového jubilea královny Alžběty II. nebo na pohřeb panovnice v loňském září. Oblek od Diora měl na sobě dokonce i její muž, princ Harry, na korunovaci svého otce a krále Karla III., na kterém nechyběla ani redakce eXtra.cz.
Odchod může plánovat i Netflix
Meghan by přitom jako ambasadorka značky doplnila takové slavné tváře jako je například britský herec Robert Pattinson nebo ženská tenisová hvězda Emma Raducanu. Výrazně by si vévodkyně pomohla i finančně – podle některých médií by jí smlouva s Diorem mohla vynést až 15,5 milionů liber, tedy asi 425 milionů korun během tří let. Stále však kolují domněnky, že je stále docela dobře možné, že se Meghan stane tváří jiné módní značky.
V Hollywoodu se podle britského listu Daily Mail rovněž rojí zvěsti o tom, že odchod Spotify od královského páru by mohla napodobit i společnost Netflix. Firma v roce 2020 s manželi podepsala smlouvu údajně v hodnotě 80 milionů liber (2,2 miliardy korun). Vysoce postavení manažeři Netflixu ale pak údajně nebyli spokojeni se skutečností, že se pár rozhodl poskytnout svůj první třaskavý rozhovor moderátorce Oprah Winfrey na stanici CBS.