Další trapas Nely Slovákové: Pyšní se penězi a honosnými spoluprácemi, má to ale háček
Zanedlouho to bude rok, kdy se Nela Slováková (31) potýkala se skandálem okolo prodeje roušek během první vlny pandemie koronaviru. Od té doby jsou na účastnici reality show Hotel Paradise zakládány na sociálních sítích stránky, které ukazují možné pochybnosti v jejím byznyse.
Nedávno jedné z nejsledovanějších českých influencerek doslova vytekly nervy a na stories zveřejnila video, ve kterém se chlubí spolupracemi se známými firmami a penězi, které z toho následně má a může si za ně dle svých slov kupovat další dovolené, kabelky nebo boty.
Každé zakejhání mi vydělává spoustu peněz
"Snad až teď jsem se naučila ke všemu a ke všem hlupákům nevyjadřovat, protože inteligentní mlčí a hloupé husy kejhají. Nicméně jsem ráda, že kejhají, protože každé zakejhání mi vydělává spoustu peněz," rozohnila se před časem Nela ve svých stories kvůli kritice, která se na ni opět snesla.
"Takže bych chtěla všem kejhačům poděkovat za všechny firmy, se kterými mám spolupráci," pokračuje dál Nela a jmenuje Wolt jako jednu z firem, se kterými má spolupráci. "Vaším sdílením jsme mi vydělali na další letenku na další dovolenou nebo další kabelku, nebo boty," dodává Slováková.
Spolupráci s Nelou Slovákovou jsme přerušili před rokem, vzkazuje Wolt
Redakce eXtra.cz následně oslovila online kurýrní službu pro rozvoz jídla, kterou Nela Slováková jmenovala jako jednu z firem, se kterými spolupracuje. "Platí, že nyní žádnou spolupráci s Nelou Slovákovou nemáme, přerušili jsme ji téměř před rokem," řekl eXtra.cz Jindřich Holiš, Jr., marketing manager.
"Aktuálně pouze sdílí osobní promo kódy, což je aktivita, kterou může dělat úplně každý uživatel Woltu a získat tak odměnu za nové uživatele. Jde o standardní marketingovou podporu, která je nyní nastavena tak, že každý uživatel obdrží za akvizici nového uživatele až 150 Kč v kreditech – 3x 50 Kč za první tři objednávky," dodal.