Dávejte opravdu velmi dobrý pozor: Škodovka udělala superzáludnou reklamu na novou fabii, obstojíte?
Obecně platí, že reklamy na auta bývají tak nějak nejlepší, jsou v nich hezké záběry a dobrodružní lidé, vy závidíte plnou výbavu a smutně koukáte na svou ojetinu a taky si představujete, jak vám vrže pod rukama napjatá kůže nového volantu. U Škodovky neumějí ale jen hezké reklamy, oni umějí i chytré.
Nedivte se tomu, že většina reklam na auta Škoda, co najdete na YouTube, je v angličtině. Britský trh je totiž českými vozy zaplaven, škodovky se tam pravidelně umisťují na prvních místech testů spotřebitelů, yeti bylo dokonce zvoleno několikrát po sobě nejoblíbenějším vozem řidičů
SUV a vyšší třídy u vozů není tak těžké prodat, když někdo potřebuje pohodlí a místo, zamíří přesně do této kategorie, ovšem udělat pecku z malého auta a s ne úplně levnou cenou, k tomu je potřeba diváka opravdu zaujmout.
Malá fabia stojí na obyčejné londýnské ulici a hlas pod obrazem nás informuje, že tohle je test naší pozornosti a oni chtějí zjistit, jak moc nás zaujaly nové tvary vozu, kola, světla, barva, hrany a my bychom teď měli dávat pozor, neboť přijde největší překvapení.
Přišlo.
Ale my jsme chytří a víme, že to tak originální zase není, protože s podobným konceptem přišel před několika lety Volkswagen u své reklamy na nový Passat CC, ale na druhou stranu Škodovka patří do tohoto koncernu a nejspíš tuhle boží reklamu pro britský trh dělali stejní kreativci.
{{video:https://www.youtube.com/watch?v=tDulAsW3q5A}}
Že je to ohraný nápad, nám vůbec nevadí, naopak. Fandíme tomu už jen proto, že reklama na auto se dá dělat vtipně, nenásilně a neútočně. O tom by jistě nejeden šikmooký soused z Nošovic tááááákhle malý věděl svoje...