Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Dnes podáte, zítra vás urazíme! Česká pošta řeší malér s balíkářem, pro něhož jsou zákazníci dementi!

Filip K. neudržel sprosťárny na uzdě.
Zdroj: Facebook
Předchozí Další
+ Dalších 6 fotografií
Nedávno na svého zaměstnance pěli ódy jako na velkého srdcaře, udělali z něj jednu z tváří České pošty, dnes ale sami nechápou, čeho je schopný! Ke všem možným ostudám, které tenhle státní podnik má, přibyla ještě jedna: sprosté urážení zákazníků.

„S takovým doručovatelem se o svoje balíčky bát nemusíte,“ chlubil se facebookový tým České pošty dvaadvacátého března v příspěvku s fotkou drsně vyhlížejícího doručovatele balíků Filipa. Podobné pozitivní případy potřebuje, vždyť na existenci slušného balíkáře věří zhruba třikrát méně Čechů, než je těch, kteří by dali do ohně ruku za existenci stometrového žraloka.

„Je to velký srdcař a pro poštu dělá maximum,“ vysvětlovali správci profilu uveřejnění snímku. Muže si vytipovali jako příkladného zaměstnance, který lidem telefonuje a opravdu se snaží balíky poctivě doručovat i na úkor svého volného času. Jenže maník se bohužel projevil i jinak.

Když si nespokojený zákazník pod jiným příspěvkem postěžoval na to, že ve čtyřech z pěti případů mu nikdo nedoručil tolik zprofanovaný balík do ruky, zareagoval na něj zaměstnanec firmy hodně nepatřičně.

„Ty dělej něco se sebou, ostravskej d*mente,“ dovolil si napsat balíkář se srdíčkem na pravém místě.

Asi by nikdo nechtěl, aby mládenec přišel o práci. Tím spíš, když sám prohlašuje, že loni rozvezl 40 tisíc balíků a v úspěšnosti doručení mu do rovné stovky chybělo jen osm procent.

Česká pošta by ale evidentně obecně měla některé své jednodušší zaměstnance poučit o tom, jak komunikovat směrem k veřejnosti, tím spíš, když je na jejich profilu veřejně vidět, že pro tuto firmu pracují. A na škodu by nebylo ani poučení o tom, že když už z nich jejich zaměstnavatel udělá svou tvář, asi není moc rozumné veřejně sdílet na své zdi vtípky o Romech ve spojitosti s Adolfem Hitlerem, jak je tomu konkrétně u Filipa.

„Připadá vám normální urážet zákazníky?“ zeptal se náš redaktor Filipa K. v dotyčné diskusi.

„Ty nejsi můj zákazník,“ reagoval s neochvějnou logikou balíkář.

Ten teď bude muset na kobereček.

Zaměstnanci České pošty se řídí řadou interních norem. Tuto oblast detailně řeší Etický kodex. Zmíněný komentář zaměstnance rozhodně není v souladu s příslušnými pravidly. Celou záležitost bude s dotyčným zaměstnancem řešit jeho nadřízený. Za Českou poštu bychom se tímto chtěli omluvit. Je třeba zmínit, že dotyčný zaměstnanec odvádí kvalitní práci, nicméně takto se vyjadřovat rozhodně nemůže,“ sdělil eXtra.cz mluvčí České pošty Matyáš Vitík.

Pevně věříme, že sprosťáka nakonec mine i případná pokuta a že se z jeho případu poučí i další lidé, kteří pro poštu pracují. Rozhodně se totiž nevhodně nechoval sám. Různé posměšky či urážky zákazníků se od některých zaměstnanců objevují v diskusích bohužel pravidelně. Podle našich informací se ale už nové předpisy o komunikaci připravují.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy