Do Česka míří nizozemský diskont Action: Je velkou konkurencí oblíbeného Pepca
Mezinárodní řetězec diskontních nonfoodových prodejen Action míří do Česka. První prodejny otevřou už v dubnu a do konce léta budou následovat další tři. Action nabízí velmi široký sortiment. Najdete v něm potřeby pro domácnost, sportovní sortiment, hračky nebo věci pro zahradní využití.
Celkem bude obchod nabízet věci ze čtrnácti kategorií. Kromě sortimentu, který se bude pravidelně obměňovat, obchod láká také na nízké ceny. Většina nabízeného zboží bude totiž stát méně než dvě eura.
Obchod Action klade důraz také na kvalitu. Veškeré nové výrobky jsou řetězcem testovány. Řetězec tvrdí, že v Česku nemá žádného přímého konkurenta, a to i přesto, že v Česku funguje už dlouhou dobu podobný obchod Pepco.
Řetězec ovšem argumentuje tím, že Pepco tvoří zhruba polovinu sortimentu textil a řadu kategorií zboží vůbec nenabízí. „I kdyby Pepco otevřelo prodejnu hned vedle nás, nic se nestane. Naopak naše tržby porostou, protože budeme těžit z vyššího počtu zákazníků," nechal se podle portálu euro.cz slyšet ředitel společnosti Sander van der Laan.
"V následujících letech vstoupíme na šest nových trhů… Česko je z nich první,“ dodal.