Domi Alagia se pokusila napodobit konkurentky: Lidé se jí vysmáli, že je k nepoznání
Jen co se Dominique Alagia vrátila z reality show Love Island, vrhla se po hlavě do práce. Svým fanouškům představila novou spolupráci s kosmetickou značkou, za což si ale nevysloužila pozitivní ohlasy. Obzvlášť za svůj plakát, kde podle lidí vypadá na třicet let a vůbec jí to prý nesluší, jak se shodují na sociálních sítích.
Dominique Alagia je znovu v pracovním procesu. A od té doby, co se vrátila z Love Islandu, tak ji ve všem podporuje její přítel Daniel Minich. Nyní na své fanoušky vyrukovala s opravdickou novinkou.
Devatenáctiletá Domi Alagia představila spolupráci s kosmetickou značkou Revolution a ukázala nové produkty, které hrdě prezentuje se svou tváří. Její obličej je zároveň na novém plakátu. Podle lidí si na něm ale není vůbec podobná.
"Domča je pěkná slečna, ale co jí tady udělali? Vypadá jak doslova nějaká třicítka," okomentovala plakát jedna z fanynek na sociálních sítích. "Víc jak třicítka, hlavně jí to není vůbec podobné," souhlasila Denisa. "Když má člověk hodně make-upu, prostě působí starší. Jenže to člověku opravdu dojde, až když s tím věkem trochu začne soupeřit," zareagovala Marti.
Doporučené video: Rozhovor s Domi Alagiou:
Domi Alagia má konkurenci
Kritiku si vysloužily i její produkty. "No já zrovna asi nebudu řešit něčí vzhled. Ale ta kosmetika? Nic, co bychom tu neměli od x dalších značek. Prostě nuda. Nic, co by mě zaujalo na první dobrou," napsala tvrdě Michaela.
Je pravda, že do kosmetiky či parfémů se poslední dobou pustilo hodně influencerek jako například Natálie Kočendová, Veronica Biasiol, Nela Slováková či Agáta Hanychová. Konkurence je tedy skutečně vysoká.