Drsná reklama s uříznutým obličejem! Budete potřebovat pytlíky na zvracení
Když před lety přišel režisér Filip Renč (47) s reklamními spoty Nemyslíš, zaplatíš!, strhla se obrovská debata o tom, jak moc jsou tyto reklamy etické. Bezohlední řidiči ale očividně klasické spoty Besipu nerespektovali a dál nedodržovali rychlost, nepoužívali bezpečnostní pásy nebo sedali za volant s hladinkou alkoholu v krvi.
Další samostatnou skupinou jsou motorkáři. Často ručička jejich tachometru ukazuje rychlost nad 100 km/h, což je ještě ta mírnější varianta. Reklama pro silné povahy poukazuje na nošení helmy během toho, než sednete na tyto silné stroje. Často vám totiž zachrání život. A nejen na motorce. Osvěta eXtra.cz upozorňuje, že helmu je potřeba nosit i při jízdě na kole, na snowboardu nebo na lyžích a samozřejmě pokud jste ve vztahu s hokejistou Jardou Bednářem, zeptejte se Heleny Zeťové...