Eva Burešová se zastává svého Přemka: Reklam je všude hromada. Za obezitu dětí většinou mohou rodiče, uvedla
Ještě před nedávnem byl Přemek Forejt (35) vnímán jako uznávaný šéfkuchař. Avšak po spolupráci se společností McDonald´s jeho jméno v očích lidí značně kleslo. Vše vygradovalo hudebním klipem, ve kterém vychvaluje využívané fastfoodové suroviny. Lidé Forejtovi intenzivně vyčítají, k čemu se pro peníze vlastně snížil. Dle některých navíc podporuje obezitu. Tento poznatek rozohnil Forejtovu partnerku Evu Burešovou (29), která s názorem vůbec nesouhlasí. "Za obezitu dětí většinou nemohou influenceři, ale jejich rodiče. Výchova je na nich," uvedla v rozsáhlé reakci na sociálních sítích.
"Jaký jste měli víkend? Já zjistil, že stále umím zvednout pár lidí ze židle," uvedl Přemek Forejt ke svému nejnovějšímu příspěvku na Instagramu. Svými slovy narazil na vlnu nejen kritiky, která se po odhalení jeho nového songu ve spolupráci s McDonald´s objevila pod videem na Youtube.
Jedna skupinka lidí si ze singlu nedělá příliš těžkou hlavu a bere ho jako bizarní pobavení. Další část gastronomických nadšenců ale Přemkův krok z pozice známého šéfkuchaře a porotce z MasterChefa zřejmě jen tak nevydýchá. Do vášnivých diskuzí se dokonce zapojila i Forejtova partnerka Eva Burešová, která se stala před pár dny dvojnásobnou maminkou. Na jaký komentář reagovala?
Přítele se zastala
"V době, kdy i děti trpí obezitou a už tak se jim těžko vysvětluje, proč tam nejíst, mi osobně nepřijde propagovat mekáč moc ok. Nicméně každý máme svoji cenu, tu vaši už známe," reagovala jedna ze sledujících a reakce Evy Burešové na sebe nenechala dlouho čekat.
"No, je nejjednodušší v této době všechno házet na influencery, herce, zpěváky. Nezlobte se na mě, ale za obezitu dětí většinou opravdu nemohou oni, ale jejich rodiče. Za mého dětství dělal reklamu na mekáč Justin Timberlake, ale rozhodnutí vzít mě tam bylo vždy na mých rodičích," odpověděla zpěvačka, jejíž odpověď vnímá diskutující dle svých slov jako alibismus.
"Není to trošku alibismus? Jsem influencer, tudíž mám vliv na mínění lidí, tak pojďme zase všechno házet na rodiče. Nejsou s dětmi 24/7, aby pohlídali, že do mekáče nechodí."
Výchova dětí je na rodičích, říká Burešová
Podle Evy Burešové ale o alibismus nejde. Výchova dětí byla dle jejích slov vždy na rodičích.
"Není to alibismus. Výchova dětí prostě vždy byla a bude na rodičích. Viděla jste někdy youtubery, jaké kraviny točí na své kanály, a rodiče pak úplně v pohodě vozí své děti na jejich autogramiády?
Rodič je od toho, aby své dítě vychoval a nejlépe ho naučil, že si má udělat svůj názor na vše. Mě se máma vždy ptala, jestli skočím z okna, pokud skočí i Lucka z céčka, jen proto, že byla nejpopulárnější ze školy. Reklam je všude hromada. V televizi, časopisech, sociálních sítích. Dělají je většinou dospělí lidé z vlastního rozhodnutí a z různých důvodů. Ale ovlivnit se tou reklamou už musí člověk sám, a ne dělat věci jen proto, že reklamu na to dělá jeho oblíbená tvář z obrazovky. Sleduju hromadu celebrit, které dělají reklamu na všechno možné. Já sama si však zvolím, co koupím a co ne," uzavřela.