Fiasko Pražského výběru: Museli zrušit koncert s neuvěřitelnou výmluvou!
Kdyby se konalo mistrovství České republiky ve výmluvách, promotér druhé koncertní šňůry Pražského výběru, agentura NoGup, by aspiroval na přední umístění.
Pražský výběr nečekaně v minulém týdnu musel zrušit koncert, který se měl konat za 14 dnů v Olomouci.
Na ten se evidentně neprodávaly lístky. Zdroj z agentury TicketArt, který nás na věc upozornil, si nebere servítky: "Nejprve to bylo v řádu desítek. Pak to skočilo na stovky, ale nehýbalo se to, a to už zavánělo průserem, tak to odpískali. Prodejní místa a portály musely nasadit tiskovou zprávu o fotbale. Už jsem v týhle branži zažil leccos, ale takhle originální zdůvodnění nezájmu o show, to nepamatuji."
Oč přesně jde? Pořadatel tvrdí, že koncert zrušil proto, že se v den jeho plánovaného konání uskuteční na jiném místě v Olomouci fotbal. "Jeden ze čtyř koncertů jarního turné Pražského výběru, který se měl konat 22. 3. 2013 na Zimním stadionu v Olomouci, byl zrušen. Důvodem je přesunutí kvalifikačního zápasu české fotbalové reprezentace o postup na MS 2014 v Brazílii, ve kterém se náš A-tým utká s Dánskem. Zápas byl přeložen z pražského Edenu na olomoucký Andrův stadion, navíc právě na pátek, tedy den plánovaného koncertu...," uvádí se v tiskové zprávě a znalci poměrů se baví.
Výběr má totiž za sebou úspěšné podzimní turné, na které se NoGup rozhodl navázat jarní šňůrou (Plzeň, Olomouc, Praha, Bratislava), ale zřejmě se přepočítal. Chudá Morava se prostě na odpovídající počet lístků v ceně od čtyř do šesti set korun nesložila a pořadateli se evidentně nechtělo riskovat ztrátu, která by podle našich informací přišla, kdyby se neprodala alespoň tisícovka vstupenek.
Na zaslané otázky od eXtra.cz celkem otevřeně zareagoval Jiří Jurtin z pořadatelské firmy: "Na fotbal nás upozornil manažer Pražského výběru, protože všude jinde to celkem šlo (Praha, Blava, Plzeň) a Olomouc se přes velkou investici do reklamy nepodařilo plnit. Praha, Plzeň i Bratislava prodávají slušně. V době zrušení olomouckého koncertu bylo prodáno 480 vstupenek, což byl vývoj na úrovni 1200 prodaných na konci. Vzhledem k tomu, že máme na tour celkem dost komerčních partnerů, bychom ho, nebýt fotbalu, v Olomouci nerušili."
Ruce pryč od blamáže dává i management kapely, který dělá, že vlastně přesně neví, a přitom si s promotérem jasně protiřečí: "Informace o počtu prodaných vstupenek v Olomouci i na jiných místech máme pouze zprostředkovaně od zástupců promotéra. Z toho vyplývá, že žádnou z vašich otázek nejsme schopni zodpovědět," dozvěděli jsme se od manažera kapely Aleše Nejedla, který tak nějak zapomněl, že kvůli fotbalu začal plašit hlavně on.
Buď jak buď, pojďme si říct, že pořadatel měl celkem kliku, že zrovna v uvedený den hraje v Olomouci nároďák, který si přesunul utkání z Prahy. Konat se tam ten den pouze vodní pólo, zněla by ta výmluva o poznání hůř.