Gwyneth Paltrow se proměnila ve 4 sexsymboly minulých desetiletí. Jaká podoba se povedla nejvíc?
Herečce Gwyneth Paltrow (41) to sice neklaplo v manželství, zato v práci se jí daří jedna báseň. Útlá kráska je už delší dobu tváří kosmetické firmy Max Factor a v nejnovější kampani se její tvůrci nechali inspirovat sexsymboly určitých dekád.
50. léta symbolizuje v této kampani Audrey Hepburn. Snad každý viděl film Snídaně u Tiffanyho, muzikál My Fair Lady nebo Čekej do tmy. Audrey byla symbolem elegance a prototypem nevšední krásy a často ovlivňovala svět módy.
Francouzská modelka, herečka a bojovnice za práva zvířat Brigitte Bardot (79) patří mezi idoly 60. let. Blond vlasy, výrazné černé linky a drobná mezera mezi zuby se staly jejími typickými znaky.
Farrah Fawcett zařadila mezi hvězdy účast ve filmu Charlieho andílci z roku 1976, kde hrála roli vyšetřovatelky Jill Munroe. Poté nafotila sérii snímků, z nichž se fotka, kde je herečka v jednodílných červených plavkách, stala snad nejprodávanějším plakátem všech dob. Kdo jiný by měl tedy reprezentovat v nové kampani 70. léta než ona.
Kult zpěvačky Madonny přetrvává dodnes, její koncerty jsou stále vyprodané a tato umělkyně nepřestává překvapovat. Svou největší slávu zažila v 80. letech, byla drzá, svoje show už tehdy protkávala erotikou, což v té době bylo značně odvážné.
Která stylizace Gwyneth s dalšími slavnými ženami se nejvíc povedla?