JÁ NEMUSÍM, JÁ UŽ HO VIDÍM! Holčičku z vánoční reklamy semlela popularita
Snad každý rok dnes již devatenáctiletou Sandru novináři nahánějí kvůli vyjádřením se k dílu, na které si pomalu nemůže ani pamatovat. A v poslední době slečna, která studuje v Rokycanech, neodpovídá. Zdá se, že se dívka, z níž vyrostla kočka (má krásné, dlouhé, kudrnaté, zrzavé vlasy), před veřejností uzavřela. Asi ji všechen ten zájem tak trošku semlel.
Přišla o miliony
Svou roli může hrát i to, co málokdo tuší: za reklamu tehdy rodiče dívenky, jejíž matka pochází z Ukrajiny, měli od modelingové agentury dostat směšných 24 tisíc korun. Tři roky po natáčení je ale ještě neměli v kapse, nakonec jim je vyplatil sám výrobce.
V dnešní době by si přitom dokázali prosadit, aby výrobce tradičního českého kolového nápoje platil honorář za každý rok vysílání, takže by klidně mohla být jejich dcera milionářkou, tehdy to ale nebylo možné.
Jak se natáčelo
A jak vůbec oblíbená reklama vznikala? V lese na Mladoboleslavsku. Sníh byl umělý, kanec ale živý. A i když v reklamě dvojici honí, ve skutečnosti šlo o plachého tvora, kterému se ani nechtělo ven z klece. Muselo se několikrát dotáčet a i kvůli tomu se celé natáčení natáhlo na několik dnů.
Reklama samotná je obyčejná, není v ní nic speciálního, ale divákům se perfektně trefuje do předvánoční nálady, navíc za roztomilost by Sandra měla pravidelně dostávat Oscara. Tohle se zkrátka povedlo, a tak se s reklamou budeme setkávat ještě mnoho dalších let, i když už bude mít Flemrová vlastní malé holčičky, nebo až bude dokonce i babičkou…