Jak nakupujeme potraviny? Češi si oblíbili menší prodejny s rozšířenými službami
Obchodní síť prodejen Žabka je součástí skupiny Tesco. Obchody fungují ve formě franšízy a jsou provozovány nezávislými podnikateli. Moderní obchod s širokým výběrem produktů a služeb v kombinaci s dobrou polohou jsou jedny z konkurenčních výhod prodejen Žabka. „V rámci naší strategie růstu hrají obchody Žabka velkou roli, právě tento ty prodejen malého formátu má obrovský potenciál a dokáže skvěle uspokojit přání a potřeby dnešních zákazníků. Jen v letošním roce plánujeme proto otevřít desítky nových obchodů,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Žabka v dalších městech
Od začátku roku otevřela Žabka již 9 nových obchodů. Tím zatím posledním je Žabka v Dolních Břežanech, která na prodejní ploše 93 m2 nabízí vedle potravin i bohatou nabídku služeb finančního servisu, jako např. výběr hotovosti, placení složenek, dobíjení telefonního kreditu všech operátorů nebo prodej losů.
„Vstupujeme do rezidentní části, Dolní Břežany nás oslovily hlavně díky rychle rostoucí populaci obyvatel a krásnému prostředí s velmi dobrou dostupností do Prahy. Naším obchodem chceme přispět k rozšíření nabídky služeb místním obyvatelům,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka a dodává: „Franšízantem tohoto obchodu je Filip Ličartovský, který je nováček v naší síti, věříme jeho provozním dovednostem.“
Velkou výhodou obchodů Žabka je jejich variabilita a dokáží se přizpůsobit různým tvarům objektů. Standardní velikost prodejny Žabka se pohybuje od 90 do 110 m2, což je i ideální rozměr pro rozmístění veškerého zboží, které zákazník potřebuje k denní spotřebě.
Online nakupování
Žabka se vedle expanze nových obchodů snaží neustále rozšiřovat i nabídku svých služeb, a tím reagovat na měnící se potřeby zákazníků. Na konci dubna vstoupila na trh online rozvozu potravin. Ve spolupráci se společností Bolt nabízí nákup a doručení potravin do 60 minut od objednání.