Japonsko zase udává trendy: Internet zaplavují fotky opilých byznysmenů. Co to má za smysl?
Říká se jim salarymen a poznáte je tak, že se nacházejí kdekoliv na veřejném prostranství nebo v metru, strašně to z nich táhne, většinou jsou v bezvědomí a někdy v obleku a někdy i bez něj.
Japonsko zase do světa vypustilo nový trend, sociální sítě zaplavují fotky namol zduněných úředníků a byznysmenů, jimž tamní tradice a zvyk velí zajít si po práci na skleničku se šéfem.
Tedy na hodně skleniček.
Nebozí opilci jsou pak foceni pobavenou veřejností a ta pak jejich fotky v nedůstojném stavu dává hlavně na Twitter, dokonce jim už vznikla internetová stránka.
Pokud si myslíte, že po návratu v takovém stavu dostanou od manželky jednu přesně mířenou válečkovou, tak jste na omylu. "Nomikai", tedy dělání společnosti a zabavování svého nadřízeného na večerním drinku, je běžně tolerovaná tradice a zaměstnanci dokonce dostávají k výplatě peníze navíc, aby se nemohli vymlouvat, že na nomikai nemají dost prostředků.
A manželky těchto zpitých mužů jsou rády, když jim opilí přijdou domů. Je to pro ně znamení, že splnili svou společenskou povinnost.