Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Kdo z vás běžel vstříc Českému snu? Úspěšný projekt před 15 lety oklamal tisíce lidí

Režiséři Klusák a Remunda chtěli dokázat, že i banalita poblázní republiku.
Zdroj: facebook.com
Předchozí Další
+ Další fotografie
Nový televizor za pětistovku, kilogram kuřecích řízků za 53 korun, fotoaparát v hodnotě 1 690 korun a k tomu v den otevření speciální překvapení pro každého ze zákazníků – s takovou nabídkou extrémně nízkých cen v hypermarketu Český sen se mohli Pražané setkat před patnácti lety téměř na každém kroku. Nechali jste se tehdy také napálit?

31. května 2003 asi čtyři tisícovky lidí neodolaly kampaním na levný hypermarket, který v reklamách v televizi, rozhlase či na plakátech sliboval ultra nízké ceny.

V pražských Letňanech se tehdy sjela masa lidí toužící po levném nákupu. Někteří stáli před branami velkoprodejny už několik hodin před jejím otevřením. Dovnitř se ale nikdy nedostali.

Poté, co se po uvítání s manažery hypermarketu, přestřižení pásky a otevření zábran probojovali přes louku k vysněnému ráji, zjistili, že místo obchodu stojí jen kulisy.

„Podvedení zákazníci“ se posléze rozdělili na dva tábory. Jedni vzali akci s humorem, druzí věc rozhořčeně kritizovali. To ještě netušili, že jejich reakce poslouží tehdejším studentům pražské FAMU Filipu Remundovi a Vítu Klusákovi k natočení dokumentu o reklamě.

Premiéra jejich filmu, jehož rozpočet činil 19 milionů korun, proběhla v roce 2004. Snímek byl několikrát oceněn, a to například na filmových soutěžích v Jihlavě, Krakově nebo v San Franciscu.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy