Kočárek z říše snů. Do kopce ho za vás vytlačí elektrický pohon!
Miminko pohoupete přes aplikaci v telefonu, do kopce vám ho pomůže v kočárku vytlačit elektropohon a díky systému brždění můžete mít jistotu, že vám neujede. Fantazie? Ne, skutečnost. Seznamte se s jediným kočárkem svého druhu na světě – elektrokočárkem e-Priam vyráběný společností CYBEX.
S ovládáním kočárku vám pomáhají senzory. Jeden, zabudovaný v madle, rozpozná tlak vyvíjený při výstupu vzhůru a spustí chytrý systém Smart Uphill Assist. „Řidič“ kočárku má díky tomu pocit, že jede po rovince. Systém Smart Downhill Assist hlídá cesty dolů, aktivuje totiž systém brždění a díky tomu se kočárek zastaví i v případě, že při sestupu z kopce rodič rukojeť nedopatřením pustí. A samozřejmostí je i systém na rozpoznávání složitého terénu, který pomáhá zvládnout kočičí hlavy, travnatý terén, sníh či polní cestu.
Houpání bez námahy
Všechny chytré systémy je možné libovolně deaktivovat či reaktivovat stisknutím tlačítka. Baterie se nabíjí zapojením do standardní zásuvky a trvá přibližně 3,5 hodiny, při maximální náloži 23 kg vydrží dva až tři dny. Do telefonu si pro iOS i Android můžete stáhnout aplikaci, která umí neuvěřitelné věci! Aktivovat lze funkci houpání ve třech různých intenzitách nebo si díky ní vyberete míru podpory chytrých asistentů.
Zejména ženy ocení módní kombinace, které lze vytvořit. Díky vyměnitelným potahům a různým barevným provedením podvozku jich je možné vyzkoušet bezmála sto. Proto není divu, že si kočárky CYBEX oblíbily světové i domácí celebrity, třeba Keira Knightly, Katy Perry či Gwen Stefani.
V Česku se v elektronickém e-Priamu vozí děti moderátorské trojky Veronika Arichteva, Nikol Leitgeb a Martina Pártlová. A protože koupě kočárku se s trochou nadsázky rovná nákupu auta, můžete si vozítko pro miminka pochopitelně otestovat, a to ve vlajkové prodejně CYBEX v pražské Široké ulici 15 a je také v prodeji u všech autorizovaných prodejců CYBEX v ČR.
Jediný na světě
Elektrokočárek e-Priam vyráběný společností CYBEX je v současné době jediným výrobkem svého druhu na světě. Zpočátku sice společnost zvažovala spolupráci s výrobcem elektroniky Bosch, nakonec se ale pro vývoj rozhodla samostatně bez dalších partnerů. Podle magazínu Childhood Business právě toto rozhodnutí ruku v ruce s rychlostí vývoje a okamžitým uvedením na trh pomohlo značce CYBEX ovládnout segment elektrických kočárků.
Společnost Bosch se přitom ve spolupráci se švédským výrobcem dětského zboží Emmaljungavývoji kočárku s elektrickým pohonem také věnovala, v loňském roce však oznámila ukončení celé této divize.
„Když jsme před šesti lety seděli nad prvními návrhy e-Priamu, ani ve snu by nás nenapadlo, že budeme v tomto segmentu jediní úspěšní. Technologie dokážou být dnešním rodičům nesmírně nápomocné, ale když se jedná o elektrokočárek, museli jsme nad ním přemýšlet jako nad luxusním elektromobilem – aby měl především do nejmenšího detailu vyladěné bezpečnostní systémy, ale zároveň byl praktický a zapadal do životního stylu náročných zákazníků. Což byla velká výzva,“ říká Martin Poš, zakladatel společnosti CYBEX a CEO nadnárodního holdingu Goodbaby International.