Konec influencerů na Instagramu: Sociální síť schovává počet lajků a sledujících
„Nechceme, aby byl Instagram místem, kde spolu mezi sebou lidé soutěží. Nechceme, aby tam panovalo všudypřítomné napětí,“ vysvětluje šéf Instagramu Mosseri.
"Až budete skrolovat příspěvky, neuvidíte, kolik lidí dalo něčímu příspěvku lajk," popisuje změnu, která se začne testovat již příští týden. „Uvidíte, kdo dal lajk, a pokud chcete a máte na to čas, můžete si je všechny spočítat,“ pokračuje.
To logicky znamená, že takzvaní influenceři mohou tuto novinku nést hůře. A to hlavně z toho důvodu, že daná firma, která bude chtít s influencerem spolupracovat, si nebude moct udělat přehled o jejich dosahu.
"Lidé se budou bez okolků vyjadřovat jen tehdy, když se cítí mezi svými. Důležitou součástí Příběhů je fakt, že když ten můj okomentujete, je komentář a následná konverzace jen mezi námi dvěma," tvrdí Adam Mosseri.
"Instagram začal jako veřejný proud obrázků. Postupně jsme přidali další funkce jako zprávy a Příběhy, jejichž povaha je privátnější. Zjistili jsme, že pro lidi je mnohem přirozenější komunikovat soukromě než veřejně. S tím, jak se nyní celá společnost Facebook orientuje více směrem k privátní komunikaci, se chceme poučit z toho, co tak dobře funguje na Instagramu u soukromých zpráv a Příběhů. To pak chceme aplikovat na vše, co děláme," dodává.