Konference Glosa Talks nabídne diskuzi světových influencerů
"Influencer marketing je pojem, který ještě pár let zpátky nikdo neznal," říká Michaela Derynková, organizátorka Global Social Awards a přidružené konference. "Dnes jsou influenceři jedním z nejsilnějších nástrojů pro firmy, a tak jsme si řekli, že by bylo dobré tomuto tématu dát více prostoru. Vezeme do Prahy velká jména, jejichž zkušenosti budou jistě pro české marketéry zajímavé."
Konference GLOSA Talks proběhne v úterý 28. května v hotelu Hilton, den před předáváním ocenění Global Social Awards. Půjde o akci, na které se formou "talks" neboli diskuzí představí taková jména jako je Karolína Kurková, Marcus Butler, šéfredaktorka italského Cosmopolitanu Francesca Delogu nebo Beatrice Frey z OSN. Do Prahy dorazí také Lars Silberbauer, který řídil sedm let sociální sítě pro ikonickou značku LEGO a v současnosti pracuje pro MTV Digital Studios jako Senior Vice President. Řadu influencerů rozšíří britský Youtuber Jim Chapman anebo Bethany Mota, která je pro změnu hvězdou YouTube v USA. Zastupovat Česko budou Jan Müller & Anežka Chudlíková aneb Not So Funny Any - ti budou diskutovat o životě online & offline.
Konference jako taková se zaměří jak na proměnu marketingu, tak na chování uživatelů a vznik influencer marketingu během posledních let. Hovořit se bude také o tom, co očekávat do budoucna. V průběhu dne se uskuteční šest takových diskuzí vždy mezi zástupci určitého segmentu - ať už je to modeling, talent management, neziskový sektor nebo například entertainment.
O Global Social Awards
Global Social Awards jsou vyvrcholením Social Awards, které ukazují celosvětové trendy, hledají rostoucí hvězdy a oceňují populární influencery ze světa sociálních médií. Global Social Awards poukazují na zajímavé příběhy ze sociálních sítí, které oslovit zaujmout fanoušky v různých zemích světa. V rámci Global Social Awards se koná také Meet and Greet (setkání s influencery) a GLOSA Talks, moderní konference, kde se setká více než 20 osobností spjatých se světem sociálních médií s influencery, marketéry, významnými hosty z celého světa, profesionály z oboru, novináři a srdcovými fanoušky během otevřených debat.
Hlavní myšlenku Social Awards skvěle vystihuje hashtag #ThinkSocial, který má poukázat na společenský přesah ocenění, povzbuzovat zájem o sociální témata a šířit pozitivní hodnoty a podporu.