Koronavirová party českých influencerů? Nešlo o odpolední čaj, všichni honíme slávu
Z krátkých videí, které se začaly šířit na českém Instagramu je patrné, že si partička mladých influencerů udělala rádoby party během nouzového stavu. Hudba hrála na plné pecky a alkohol tekl proudem.
Řadu stories z údajné ilegální party sdílel právě také influencer Adam Kajumi, který má na svém účtu přes 170 tisíc fanoušků a na TikToku přes 600 tisíc což znamená, že ovlivňuje velkou část převážně mladé populace.
Vidae budí dojem, že se bujará party měla odehrát ze středu na čtvrtek, ale v tom případě by účastníkům hrozila až 10 tisíc pokuta a majiteli klubu až 3 miliony. Celý projekt budí podivný dojem, že nebyl zcela dobře dotáhnutý a promyšlený do konce.
Akce ovšem u veřejnosti vzbudila pochopitelný rozruch. Spousta lidí bere tuto podivnou akci za morální selhání jednotlivých inflencerů, kteří se party zúčastnili a zároveň je sledují desetitisíce mladých lidí, které svým činem mohli ovlivnit.
Redakce eXtra.cz proto kontaktovala Jakuba Jíru s dotazem o vysvětlení a ten nás následně odkázal na svoji PR manažerku.
Je jasné, že jsme nebyli na odpoledním čajíčku, má to ale hlubší smysl
Podle informací Blesku se ale party měla konat již 16.řijna, tedy v době, kdy neplatil zákaz vycházení mezi devátou večerní a pátou ranní a kluby či bary mohly být otevřené. "Tady je všem asi jasné, že jsme tam ty lidi neměli na odpoledním čajíčku. Samozřejmě, že chceme lidem vysvětlit, proč jsme do toho šli, proč jsme udělali nelegální party," začala vysvětlovat redakci eXtra.cz PR manažerka a kolegyně Jakuba Jíry.
Na dotazy, zda může uvést na pravou míru jak to celé bylo, popřípadě co se má zatím skrývat, nemohla PR manažerka a kolegyně v současné době odpovědět. "Chceme lidem vysvětlit, zda jsme takoví blázni nebo jestli jsme si mysleli, že se to neroznese. Je to promyšlené víc než to vypadá."
Lidé na sociálních sítích si marně lámou hlavu s tím, co by na takovém činu mohlo být ušlechtilého. PR manažerka a kolegyně je přesvědčena o tom, že lidé nakonec uvidí hlubší smysl celé rádoby ilegální party a nejenom lacinou reklamu.
"Je za tím něco mnohem víc. Strhla se vlna nenávisti. Využívají influenceři osobních neshod? Protože ty osobní neshody tam zkrátka jsou. Lidé nás osočují, že si děláme promo. To je samozřejmé. My s tím počítali. Dělají to i ti ostatní, kteří na to reagují. Nahání si jméno. Jinak by to nedělali. Neděláme tedy všichni to samé? Nesnažíme se na tom všichni uhnat slávu," pokračuje.
Na závěr uznává, že to nebyl dobrý nápad. "Není to dobrý nápad. Všechno to má svůj důvod a my to víme," dodává s tím, že se lidé již brzy dozví skutečnou pravdu a hlubší smysl celé této podivné a zmatečné eskapády, která měla možná v plánovaném záměru dopadnout úplně jinak...