Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Krainová s rodinkou opět boduje: Jak to mají s předvánočním šílenstvím?

Krainová s rodinkou opět boduje: Jak to mají s předvánočním šílenstvím?
Zdroj: OC ŠESTKA
Vánoční shon
Max, Bruno, Simona i Karel jsou perfektní rodinkou, díky které lze nalákat zákazníky na vánoční nákupy. Této příležitosti využilo obchodní centrum ŠESTKA, které natočilo předvánoční reklamu, kde hraje rodinka Vágnerova hlavní roli. Společnost jim dělá ještě roztomilý francouzský buldoček.

Předvánoční kampaň OC ŠESTKA, které se nachází na Praze 6, má být zábavná a o tom svědčí i název Užijte si Vánoce po svém nejen v obchodním centru ŠESTKA! No a kdo jiný si žije po svém než modelka, matka a herečka Simona Krainová. Ta společně se svojí ztřeštěnou rodinou všem předvedla, že i u nich se vánoční šílenství koná.

Předvánoční shon

Hlavní myšlenkou projektu je ukázat, že je jedno, jestli jste prodavačka, topmodelka nebo vědkyně, předvánoční shon dopadne na každou z vás. A tím i na vaši rodinu.

Tři směry kampaně

Kampaň provází tři hlavní vizuály, které charakterizují vtipné předvánoční a vánoční období od nákupu dárků až po vyčerpané rodiče a neúnavné děti.

„Přípravu kampaně a focení jsem si užila, podobný předvánoční blázinec u nás vládne každý rok a věřím, že nejsme jediní,“ komentovala vánoční kampaň Simona Krainová, která díky sociálním sítím dává často nahlédnout do života své rodiny a nutno podotknout, že jejím sympatickým členům předvánoční šílenství věříme.

Berte věci s humorem

Simona se do kampaně rozhodla jít právě proto, aby i ostatním vtipným způsobem ukázala, že v tom nejsou sami a také proto, aby se pro ně staly nákupy vánočních dárků méně stresující.

Setkání se švagrem

Třešničkou na dortu je to, že se díky kampani pro OC ŠESTKA bude setkávat se svým švagrem a slavným rybářem Jakubem Vágnerem, který právě tam povede každou adventní neděli bezplatné přednášky o rybách pro širokou veřejnost.

Proměna obchodních prostor

Obchodní centrum zároveň prezentuje velkou proměnu prodejních prostor. „Chceme kampaní upozornit na významnou proměnu obchodního centra ŠESTKA, kterou chceme sdílet s veřejností. I v příštím roce je na co se těšit,“ prozradila Lenka Šátková, marketingová manažerka obchodního centra.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy