Krvavé srdce v Kauflandu rozdělilo národ, co si o něm myslíte vy?
Nehumánní, odporné, ponižující a spousta dalších výrazů se objevila v reakci na reklamní kampaň Kauflandu, který uveřejnil slevu na vepřové srdce, u níž je napsáno: "Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr."
Lidé ji drsně kritizovali a považují to za odporný marketingový tah. Více jsme o tom psali v minulém článku, kde naleznete i několik reakcí pobouřených a znechucených zákazníků tohoto řetězce. Našli se ale i takoví, kterým se to moc líbí a z reklamy jsou nadšeni!
"Kus zvířete a vy píšete, jak je to nechutný, přitom jeho jiné části normálně žerete. Nad těmi vašimi ubrečenými komentáři jsem se náramně pobavil."
"Kaufland moc nemusím, ale velký respekt tomu, kdo této kampani dal zelenou... Za mě je to marketingově pecka a je úplně fuk, zda je to skvělý, nebo odporný. Bude se o tom psát a psát a každý o tom bude mluvit. Takže to určitě svůj cíl splnilo."
"Dobrý humor, konečně se člověk i zasměje. A tomu komu se to nelíbí, ať si třeba p*del políbí!"