Libor Bouček má zajímavý kšeft v době pandemie: Moderátor spolupracuje s robotem
Pokrok nezastavíš a my se nyní setkáváme s možnostmi, které pro nás byly ještě před pár lety naprosté sci-fi. Nyní je však vše jinak a moderní facility management 21. století se technologiím nevyhýbá, právě naopak.
Bouček spolupracuje s robotem
Možná nevíte, co takový facility management vlastně je. Jde o komplexní systém pro správu a řízení majetku online. Možná si myslíte, že tento produkt si mohou dovolit jen velké firmy, které mají obrovské rozpočty, ale není to tak. A právě Libor ve spolupráci s parťákem robotem by vám to měli ukázat. Statistiky totiž jasně ukazují, v rámci optimalizace nákladů využívá služeb odborníků čím dál tím více firem a společností. Využívá se v oblastech úklidu, ale třeba i technického provozu, kde je nastavení energeticky úsporného režimu či jednorázové dezinfekce v době pandemie koronaviru více než důležité.
Naší nejlepší společností, která se facility managementem zabývá i na celosvětové úrovni, je Atalian a ta nabízí v tomto ohledu naprosto komplexní služby. Navíc je stále vylepšují, modernizují, doplňují a zefektivňují. Zákazník si tak může vybrat, co je pro něj nejlepší nebo se může poradit s profesionály, kteří mu sestaví nabídku přímo na míru.
Trend moderních technologií
Tomuto trendu podlehl i jeden z našich neúspěšnějších moderátorů, který je navíc čerstvým tatínkem, takže si chce nechat život co nejvíce usnadnit, aby měl čas především na rodinu. Libor Bouček se tak spřátelil s robotem a stal se tak jedním z dvou hrdinů, který natočil spoty právě pro společnost Atalian. Možná vám to připadá jako nesmysl, ale na spolupráce tohoto typu bychom si měli zvykat čím dál tím více. Navíc je Bouček právem považován za profesionála, tudíž si s robotem hodně rychle sedl.
Libor byl jistě rád, že si ho společnost Atalian právě pro tuto spolupráci vybrala. Nejen, že Libor techniku miluje, ale navíc je v dnešní době o velké zakázky nouze a Liborovi se nějaká ta kačka navíc do rodinného rozpočtu určitě hodí.