Like House obrazem: Podívejte se, kde paří slavní influenceři, luxus, nebo naleštěná bída?
Včera v podvečer odstartovala reality show Like House, ve které sedm influencerů soutěží o výhru půl milionu korun. Někteří diváci jsou z prvního dílu rozpačití, další si ho nemohou vynachválit. Podívejme se nyní zblízka na dům, ve kterém stráví influenceři tři měsíce. Přesto se lidé na sociálních sítích nemohou shodnout, zda je bydlení luxus, nebo jen naleštěná bída...
Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Skupina influencerů bude trávit společný čas v jedné vile za přítomnosti kamer a diváci tak budou mít možnost dívat se pod ruce tvůrcům obsahu a zábavy, které sledují na sociálních sítích stovky tisíc lidí.
Každá epizoda nové reality show bude postavena na třech základních pilířích. "Za prvé bude štáb natáčet každodenní život influencerů. Za druhé uvidíme, jak se vypořádají s úkoly a výzvami, které odkryjí jejich pravý charakter, a za třetí budeme sledovat jejich boj o diváckou přízeň a výhru ve výši půl milionu korun," vysvětluje kreativní producent Pavel Nosek.
Každý ze soutěžících bude svou osobností a vystupováním bojovat o přízeň diváků, kteří prostřednictvím hlasování určí vítěze.
Aby diváci měli možnost influencery dobře poznat ze všech stránek a pečlivě se rozhodnout, komu dají svůj like, čeká soutěžící celá řada úkolů a výzev.
Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát.
"Každý z hostů bude mít za úkol něco trochu jiného, podle oboru, ve kterém vyniká. Pozveme třeba profesionálního choreografa, který účastníky naučí taneční dovednosti, nebo zpěváka, který je pomůže rozezpívat," říká Nosek.
Influenceři se také, pokud to epidemiologická situace dovolí, podívají na nejrůznější místa mimo vilu. Svou fyzickou zdatnost si například otestují v lanovém centru.