Marketingová revoluce: Sparta na Rosickém vydělá balík, sám fotbalista bude hrát za pakatel!
Sparta od začátku přestupního období toužila po jediném, a to získat Tomáše Rosického. Je jedno, že prožil v kariéře tolik zranění jako snad všichni sparťané dohromady, tady jde o naprosto něco jiného. Rosický přinese Spartě hromadu financí především díky marketingu. Sám fotbalista přitom ve Spartě pobere spíše symbolický vklad. To, co si vydělá na Letné za rok, měl v Arsenalu za šest týdnů!
Klub samozřejmě okamžitě dal do prodeje repliky dresů a pravděpodobně znovu do oběhu pošle i permanentky, o které je nyní enormní zájem. Holt Rosický je pojem a každý ho chce vidět naživo. "Sparta je regionální značka, Tomáš Rosický globální. O jeho dres bude určitě zájem i mezi německými fanoušky Dortmundu nebo anglickými příznivci Arsenalu,” cituje Luděk Mádl z Aktualne.cz slova marketingového ředitele klubu.
Rosický bude poutačem pro fanoušky, média, ale i pro sponzory Sparta bude v následujících týdnech daleko více sledována. Podobný přestup v historii klubu byl naposledy v případě Karla Poborského a v brzké době to těžko něco překoná. To by se jedině snad musel vrátit Petr Čech, ale ten ještě v Arsenalu určitě poslední slovo neřekl.
Teď už se jen spekuluje o tom, kolik toho vlastně bude schopen Rosický ještě odehrát. Jeho tělo stárne a je jasné, že přijdou i další zranění. Plat Tomáše v jeho rodném klubu se tak bude odvíjet i podle toho, kolik odehraje zápasů a jak se mu v nich bude dařit. Pokud by dovedl Spartu k titulu a zdraví by mu sloužilo, pak si může přijít i na 12 milionů korun za rok.
Tyto informace jasně potvrzují slova Rosického z tiskové konference. Tam tvrdil, že do Sparty skutečně nepřišel kvůli penězům. Je jasné, že klub na příchodu záložníka určitě neprodělá. Spíše naopak. Tento přestup tak směle můžeme označit jako marketingovou událost desetiletí…