Monika Marešová se stala tváří značky Smartwater. Lidé tuhle vodu odsuzují a považují ji za ekologickou katastrofu!
Monika Koblížková (36) se nově stala tváří balené vody Smartwater. Tato voda je jiná v tom, že vzniká proměnou minerální vody na páru, její kondenzací a obohacením o minerály. Globální ambasadorkou je Jennifer Aniston, ale podle reakcí lidí to zřejmě žádný zázrak nebude. Odsuzují to hlavně z ekologického hlediska.
Monika Marešová Koblížková se stala novou tváří značky Smartwater, a i když na fotografiích vypadá půvabně a její jméno je reprezentativní, lidé tento produkt zcela zavrhli. I když se jedná o prémiovou vodu, lidé se bouří, že je zcela zbytečná z ekologického hlediska, a tak si nezaslouží ani tento název, protože rozhodně chytrá není.
„Další voda zbytečně zabalená do plastu. Ať začnou chlastat lidi vodu z kohoutku, tohle je fakt nesmysl,“ napsal v diskuzi pan Buben.
„Ekologický průšvih říznutý lidskou blbostí. Gratuluji k dalšímu nesmyslu,“ napsal Jirka K. Zřejmě nikdo nečekal takové pohoršení ze strany zákazníků a Monika si tímto krokem spíše uškodila, a lidé, kteří se věnují ekologickým aktivitám, jí vděční rozhodně nebudou.
Konec lásky v Survivoru? Ivanka promluvila o vztahu se sporťákem Davidem. Tohle ji mrzí nejvíc
Související články

Petr Pavel na pohřbu Aničky: Obrovská pocta, děkuje tatínek Felix Slováček

Petr Pavel na pohřbu Aničky: Vlna kritiky nebyla namístě, Slováčková o něm básnila

Taťána Kuchařová pod palbou kritiky: Soudce její obhajobu rozcupoval na kousky, nezbylo z ní nic

Jaromír Soukup terčem krutého výsměchu. Agáta ho veřejně ponížila, zasypala ho vulgarismy
