Na milánském Design weeku představili IQOS a SELETTI společnou instalaci s názvem „Curious X: Sensorium Piazza“

Značka bezdýmných zařízení IQOS představila na milánském Design weeku spolupráci s ikonou italského designu, značkou Seletti. Projekt „Curious X: Sensorium Piazza“ je inovativní uměleckou instalací, která přetváří tradiční italské náměstí (piazzu) v moderní, multisenzorický prostor propojující umění a technologii. Tímto krokem zároveň oznámily celoroční spolupráci, během níž budou společně rozvíjet další kreativní projekty.
V industriálním prostoru Opificio 31, přímo v srdci Tortona Rocks, vyrostla interaktivní instalace inspirovaná místem, kde se lidé po staletí setkávali, sdíleli a tvořili. Tato reinterpretace klasické piazzy, typická pro italskou kulturu, se za pomoci moderních technologií a digitálních vrstev proměnila v živý prostor, kde se prolínají vzpomínky, hlasy a tváře návštěvníků. Každý z nich se tak nestává pouhým divákem, ale hlavní postavou celého příběhu.
Značka Seletti, známá svou odvahou porušovat designová pravidla a kombinovat pop-art s ironií, přenesla do projektu svůj nezaměnitelný rukopis. Výsledkem je Sensorium Piazza, prostor plný kontrastů, barev a nečekaných momentů, který oslavuje svobodu vyjádření a kreativitu bez hranic.
„(R)evoluce je naší základní filozofií, která nás nutí přemýšlet jinak. Kreativita je jádrem inovace, vždy je třeba přijít s něčím, co tu ještě nikdy nebylo. Díky této vizi jsme dokázali zasáhnout i jiné produktové oblasti,“ uvedl Stefano Seletti, kreativní ředitel značky Seletti.
Projekt představil nejen společnou instalaci, ale i debut nové zážitkové platformy IQOS Curious X, která propojuje umění, tradici, design a moderní technologie.
Curious X je postavena na myšlence, že zvídavost je hnacím motorem jakékoliv změny. Cílem této platformy je nabídnout inspirativní zážitky stále rostoucí komunitě uživatelů IQOS, kterých je na celém světě již okolo 32 milionů a společně se tak posunout k budoucnosti bez kouře. "Naše spolupráce se Seletti vychází ze společného přesvědčení, že zvídavost je klíčem ke kreativitě, která nás inspiruje k propojování a objevování nových možností za hranicemi běžného. Naším cílem bylo vytvořit prostor, který v návštěvnících probudí zvídavost a posune jejich zažité představy o tom, co je možné. Právě neustálá zvídavost je pro IQOS klíčovým motorem k pokroku a umožňuje nám vyvíjet stále lepší bezdýmné alternativy ke klasickým cigaretám," uvedl Stefano Volpetti, prezident pro bezdýmné produkty a ředitel pro zákaznickou strategii společnosti Philip Morris International.
Instalaci Curious X: Sensorium Piazza je možné navštívit od 7. do 13. dubna.
Související články

Touha v srdci, nejistota na cestě. Lékárna.cz nabízí řešení pro páry snící o miminku.

Top 10 vychytávek pro psy, které si zamilujete vy i váš chlupáč

Tesco spouští druhé kolo grantového programu Správný start

Na co si dát pozor u online makléřů: Poplatky, platformy a bezpečnost
