Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Nákup potravin v době covidu? Lidé vyhledávají menší obchody na své adrese

Nákup potravin v době covidu? Lidé vyhledávají menší obchody na své adrese
Zdroj: Žabka
Žabka
Měsíc únor byl ve znamení další expanze obchodní sítě Žabka. V nejkratším měsíci v roce otevřela 7 nových prodejen. Čtyři z nich na území Česka a tři na Slovensku. V současnosti provozuje Žabka 128 obchodů v Česku a 5 na Slovensku.

V průběhu měsíce února otevřela Žabka v Česku čtyři nové obchody. Jednalo se o rezidentní typy prodejen v Kostelci nad Černými lesy, v Praze v Kodaňské a Revoluční ulici a poslední obchod přibyl v Pardubicích v ulici Na Spravedlnosti. „Ve většině případů se jedná o rezidentní typ prodejen, na které se nyní soustředíme. Často navazují i na tradici původních obchodů s potravinami a zásadním způsobem zlepšují obslužnost místních obyvatel,“ říká Radim Lunda, generální manažer sítě Žabka v ČR. Pardubický obchod je již pátým v pořadí v městě perníku.

Zákazníci v nových prodejnách pořídí čerstvé potraviny, ale i bohatou nabídku služeb finančního servisu, jako např. výběr hotovosti, placení složenek, vyzvednutí zásilek, dobíjení telefonního kreditu všech operátorů nebo prodej losů.

Žabka nadále rozšiřuje i nabízené služby na svých obchodech a dokáže rychle reagovat na měnící se potřeby svých zákazníků. Nově proto do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání jsou např. ibalgin, paralen, kapky do očí nebo léky na bolest v krku. Postupně rozšiřuje i možnost online nákupů, které provozuje ve spolupráci s aplikací Bolt Food. V současnosti je dostupná na 39 obchodech a na výběr je 750 položek.

Úspěšný obchodní model Žabky se velmi dobře etabloval i na slovenském trhu. V září loňského roku tam byla otevřena první prodejna a brzy k ní začaly přibývat další. V únoru se podařilo otevřít celkem tři, dvě z toho jsou přímo v Bratislavě a jedna v Šamoríně. „Využili jsme bohaté zkušenosti našich kolegů z Česka, kde Žabka úspěšně působí již řadu let. Plně jsme také zúročili konkurenční výhody, které máme, včetně rychlého a pohodlného nákupu, dobré dostupnosti a daří se nám začleňovat i nové služby včetně možnosti online nákupu prostřednictví aplikace Bolt Food,“ vysvětluje Miroslav Ďurana, generální manažer obchodní sítě Žabka na Slovensku.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy