Nákupy v karanténě: Co Češi sháněli kromě antibakteriálních gelů a mýdel? Budete překvapeni!
Supermarkety a hypermarkety prožívaly v posledních týdnech obrovský zájem zákazníků o drogistické zboží. Ne každý z nich byl však na takový atak připraven a měl dostatek toaletního papíru, barev na vlasy, zubních past nebo krémů na ruce.
Extrémní zájem o barvy na vlasy
„Za období od března do poloviny dubna zákazníci v našich obchodech nakoupili o téměř čtyři desítky procent více barev na vlasy v porovnání s obdobím před zavedením karanténních opatření,“ prozradila čísla Michaela Slámová manažerka segmentu kosmetiky obchodů Albert. O desetinu se pak zvedl i prodej vlasové kosmetiky.
Osobní hygiena na vzestupu
Velkých prodejů docílil i segment osobní hygieny. Lidé ve velkém řešili především hygienu rukou, což se samozřejmě odrazilo především na prodeji antibakteriálních gelů a mýdel.
„Také u mýdel došlo ke zřetelnému navýšení prodaných kusů. Zejména u tekutých, kde se jednalo o více než stoprocentní růst oproti běžnému dni,“ doplnila Slámová.
Nezapomnělo se na hydrataci
Vedle antibakteriálních přípravků pak samozřejmě šel ruku v ruce prodej krémů na ruce, ten stoupl téměř o polovinu. Naše pokožka byla totiž častým mytím vysušená a bylo třeba ji intenzivněji hydratovat.
Tyto výsledky opět ukazují, že Češi jsou národem podnikavým a zavřená kadeřnictví či kosmetické salóny vyřešili po svém. Udělali si je prostě doma!