Napsala na Facebook stížnost na restauraci, odpověď vás šokuje
V České republice se v poslední době předvedla především restaurace Řízkárna, která si to po svých nechutných útocích na Facebooku pěkně slízla
Následovala ji restaurace z Hrušovan nad Jevišovkou, které leží nedaleko od Znojma, jejíž majitel Tomáš Ševčík z pizzerie Grand Italia na Facebook hodil černě laděný plakát, že v Hrušovanech nechce islám a že pro imigranty se u nich rozhodně vařit nebude. Ševčík vše následně hasil s tím, že mu nevadí menšiny, jen mu vadí nelegální imigranti, což už dávalo o kousek větší smysl, ale bohužel pozdě.
Své o ne úplně ideálním chování na sociálních sítích nyní zažil i majitel podniku jménem Lusitano v Manchesteru.
"Rezervovala jsem si stůl na pátek 19:30, přijdu tam a vy jste zavřeni?! Poslala jsem vám mail a stále čekám na odpověď, nikdo mi nezvedl telefon, když jsem volala. Po tom, co jsem utratila 6,50 liber za taxík do Chorltonu, museli jsme jít jíst někam jinam, takže to nebyl takový levný večer, v jaký jsem doufala," stěžovala si jejich zákaznice Jennifer na stránce restaurace.
O co překvapenější byla, když reakcí na tuto stížnost nebyla omluva, ale právě naopak. "Jděte do r * ti, slečno!" odepsali jednatřicetileté Jennifer Benett.
Majitel restaurace, který vlnu kritiky nesnesl, jak píše webstránka Metro.co.uk, následně uvedl, že "je to opravdu smutné. Nebyla to ani restaurace, ani majitel," píše v oficiálním stanovisku, v němž tvrdí, že Jennifer odepsal bývalý zaměstnanec s uživatelskými právy na oficiální konto, který byl na majitele rozzlobený za to, že dostal výpověď.
Facebook je prostě mocný a základy PR by se měli naučit i majitelé, ať už ti, kteří se chtějí hovadsky svést na imigrantské vlně, nebo ti, kteří nemají slušné vychování.