Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Nejlepší odpovědí na hejt je láska, tvrdí Sprite v nové kampani

Nejlepší odpovědí na hejt je láska, tvrdí Sprite v nové kampani
Zdroj: Kubo Križo
Předchozí Další
Sprite
Svět internetu, ve kterém žijeme, je svět velkých příležitostí. Je to ale také pro-stor, který je díky své anonymitě plný bojů, nenávisti a hejtů. Takový hejt se může týkat čehokoli, čím se kdokoli z nás liší od ostatních – vzhled, životní styl, původ, náboženství, sexuální orientace. Věříme, že stojí za to být sám sebou, žít svůj život po svém, autenticky a nebát se být prostě jiný. Právě díky odlišným lidem je svět tak rozmanitý. Všude je plno hejtu. Nejlepší obrana je láska.

Sprite jako značka se nyní postavil za všechny, kteří již internetový hejt zažili. A ruku na srdce, kdo z nás toho nebyl alespoň tichým svědkem? Celá kampaň je postavena na reálných komentářích u reálných lidí, kteří byli pro kampaň vybráni. Ať už je to manželský pár Dannie a Albert, profesionální tanečník Kuba Dvořák nebo obyčejná dívka Julie Shakirzjanova, ti všichni kvůli své jinakosti zažívali posměch okolí, kerý je dlouhou dobu provázel. Nyní v kampani dodávají sílu všem ostatním, protože jak sami říkají, jejich život je mnohem lepší od chvíle, kdy se přes nepříjemné komentáře přenesli.

Sprite ale přináší ještě jednu důležitou zprávu: nejlepší odpovědí na hejt je láska. Nemá smysl roztáčet kolotoč nenávisti dalšími hejty ani se před nimi skrývat, je lepší vše otočit do pozitivní roviny a vyrovnávat hladinu nenávisti na síti láskou. Právě odtud pochází hlavní claim kampaně I love you hater i s podtitulem Hejtům dávám zelenou. Protože, jak se zpívá v hlavní melodii celé kampaně, All you need is love.

“Značka Sprite věří v autenticitu a rozmanitost. Silné značky mají povinnost stát na správné straně a mluvit o tom” říká manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika Zuzana Kadlečková. Náš tým využil globální formát kampaně, která momentálně slaví úspěch napříč kontinenty. Pro českou lokalizaci jsme vybrali místní tváře, kteří svými příběhy ilustrují různé formy hejtování v českých podmínkách. “Pokud kampaní inspirujeme další lidi, jak se lze vypořádat s hejty s nadhledem, budeme spokojení”, doplňuje Zuzana Kadlečková.

Celou kampaň sledujte na stránce http://iloveyouhater.cz/ a na sociálních sítích

https://www.instagram.com/spriteczsk/

https://www.facebook.com/spritecesko

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy