Nejprotivnější televizní tvář a její tajné plány: Pavlína Lubojatzky chce na slávě vydělat balík
Pavlína Lubojatzky měla plán
Mnozí lidé měli Pavlínu Lubojatzky za „hysterickou fňuknu“, která v soutěži dokázala jen brečet nebo nadávat. Marketingoví odborníci ale upozorňovali, že za jejím chováním, jež k televizním obrazovkám přitáhlo i davy lidí, kteří jinak české televizní stanice nesledují, může být promyšlený plán.
„Klidně může říci, že to, jak se chovala, bylo jen kvůli tomu, aby prošla do dalšího kola. Může být jako Jekyll a Hyde, hrát to. Chce se prosadit, tak pro to udělá maximum. To jí nikdo nemůže mít za zlé. Možná si vytváří brand (značku) a pak si otevře prosperující firmu a v ní se bude chovat úplně jinak,“ prozradil nám už před časem znalec marketingu Michal Fric, podle kterého je jedno, jestli Pavlína v lidech budila pozitivní nebo negativní emoce.
Už rozjela firmu
Jako by si z jeho slov Pavlína vzala příklad a už v červenci si založila živnost.
Koncesi má nyní na výrobu potravinářských a škrobárenských výrobků, textilu a oděvů, zpracování dřeva a výrobu dřevěných výrobků, na vydavatelskou činnost (to se bude hodit, pokud bude chtít vydat svou kuchařku), výrobu a prodej cédéček, DVD a dalších záznamových nosičů.
S čím může kšeftovat?
Kromě toho může mediálně zastupovat jiné lidi, třeba kolegy z MasterChefa, dělat marketing, poskytovat fotografické služby nebo zprostředkovávat obchod a služby ve velkoobchodu a maloobchodu.
Když si člověk zakládá živnostenský list, většinou si do něj dá víc živností, než potřebuje, protože to nestojí nic navíc. I tak se dá odhadnout, že Pavlína Lubojatzky chce podnikání rozjet ve velkém. Kromě kuchařky nebo videí z vaření může prodávat různé dárkové předměty od „Pavlínky“ ze dřeva nebo slámy, kšeftovat s hadříky s vlastní značkou a podobně.
Něco nám říká, že o Pavlíně a jejích pokusech o podnikání ještě hodně uslyšíme…