Nejžhavější reklamní kampaň všech dob? Modelové si to museli před objektivy rozdat!

Zdroj: Mike Eckhaus and Zoe Latta
Umění, nebo touha po reklamě zadarmo? Těžko říct, na co myslelo návrhářské duo Mike Eckhaus a Zoe Latta. Ti totiž vyhlásili konkurz na modely a modelky. A to ne ledajaký. Jejich modelové se museli oblečením natolik vzrušit, že si to během focení rozdali. Holky s holkami, kluci s kluky, ruční práce i orální sex. Je tohle ještě móda, nebo se už jedná o porno?
Jarní kolekce téhle značky je doslova pěkně žhavá "Muselo to být autentické. Nikdy bych nesnesl, kdyby to jenom hráli," řekl Eckhaus, jeden z návrhářů.
Nakonec odvážné modely opravdu našli. Ti museli zajít mnohem dál než se jenom svléknout. S fotografem se snažili o vkusné erotické snímky oslavující lidskou sexualitu. Prý v žádném případě nemělo jít o vulgární porno
"Mezi módou, reklamou a sexem je velká spojitost. Zjednodušeně by se dalo říct, že sex prodává," říká fotograf Shin. To samozřejmě není žádná novinka.
"Milování není žádné tabu. Je to důležitý moment v životě člověka," dodává Eckhaus, který se nemůže dočkat výsledků své kampaně.
Související články

Prostitutkou kvůli dluhům: V tu chvíli za to ty peníze stojí, říká a promluvila o klientech

Organizace Zvířata nejíme zveřejnila záběry týrání z 12 kravínů: Kopání i mlácení tyčemi

Coca-Cola pro dobrou věc: Vybralo se 540 tisíc korun pro parahokej

Styk, nebo zneužití? Nemusíte podepisovat papír, stačí i gesto, říká odbornice
