Někteří mají Valentýna plné zuby! Tak Kaufland vysvětluje kampaň se srdcem, která dráždí Česko
Nehumánní, odporné, ponižující a spousta dalších výrazů se objevila v reakci na reklamní kampaň společnosti Kaufland, který uveřejnil slevu na vepřové srdce, u níž je napsáno: „Láska je jako bonboniéra plná čokolády. Nejdřív je sladká a pak se vám z toho zvedne kufr.“
Většina zákazníků je pěkně naštvaná. Kampaň se jim nelíbí. Co jim obchodní řetězec vzkazuje?
"Letos na Valentýna bychom rádi podpořili i ty, kteří mají Valentýna plné zuby, považují jej za nesmyslný svátek. Kromě standardního sortimentu máme letos na Valentýna v nabídce také vepřové srdce. Naše vepřové srdce je ale tvrďák, nepotrpí si na žádné zamilované vrkání a letos nám tak trošku řádí na našem webu, Facebooku i dalších kanálech. Mrzí nás, že jsme se Vám touto kampaní netrefili do vkusu, snad se nám to podaří příště," vzkazuje Kaufland na svém Facebooku.