Nela Slováková otočila a sype si popel na hlavu: Tohle nestačí, žádáme spravedlnost, vzkazují lidé
"Myslím si, že jsem se několikrát jak písemně nebo slovně omluvila za vzniklou situaci. A několikrát jsem všechny prosila o shovívavost a ohleduplnost," začíná Nela Slováková (30) se vší pokorou promlouvat k lidem na svých sociálních sítích.
Ještě do minulého týdne přitom brněnská podnikatelka a její přítel nešetřili zákazníky, kteří se dožadovali svého zboží, vrácení peněz, popřípadě vysvětlení záhady kolem nedodaných faktur či faktur vystavených na částku nula.
Jak mávnutím kouzelného proutku účastnice Hotelu Paradise změnila chování a k lidem se začala chovat pokorně. Zákazníci, kteří se však cítí být poškození a na Nelu poslali patřičné úřady, se domnívají, že tohle není dostatečná satisfakce.
"Neměla vůbec prodávat něco, co fyzicky neměla. Je to podvod a její omluvě nevěřím," zní jeden z mnoha komentářů na Instagramu. "Omluva měla přijít někdy před týdnem. Místo toho jsme si museli vyslechnout nadávky a zesměšňování. A teď přijde s tímhle? To snad nemyslí vážně," píše další naštvaný člověk.
"Vzali jsme si na ramena obrovské břemeno, za které si neseme zodpovědnost a poneseme si zodpovědnost po skončení tady toho všeho. Vzhledem k množství trestních oznámení, které jste na mě poslali," snaží se Nela zachránit, co se dá.
Myslela jsem si, že jsem sežrala svět
"Přišlo nám přes šest tisíc e-mailů a my nejsme schopni je vyřídit do čtrnácti dní. Prosím vás o strpení. Dále bych se chtěla vyjádřit k tomu, že jsem žádnému svému zákazníkovi neukradla ani korunu a vše bude vyřízené," znovu se omlouvá Nela.
"Staré konverzace, které jsou zveřejňovány na stránce, která má za účel mě znemožnit, tak na tu nechodím. Jsou tam vykonstruované věci z doby, kdy jsem si myslela, že jsem sežrala celý svět. Což jsem samozřejmě nesežrala," dodala překvapivě Nela. Co myslíte vy? Věříte Nele její pokoru a vyjádření k celé vzniklé situaci?