Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Nevím, co je brambora: Mikýř si vystřelil z vysmívaného hamburgra Forejta

Martin Mikyska si dělá legraci ze spolupráce Forejta a McDonald’s.
Zdroj: Se souhlasem McDonald’s, se souhlasem Bageterie Boulevard, koláž eXtra.cz
Předchozí Další
+ Dalších 5 fotografií
Parodie

Youtuber Mikýř (28) je známý tím, že si rád dělá z ostatních i ze sebe legraci. A tentokrát si na paškál vzal spolupráci šéfkuchaře Přemka Forejta (35) s fastfoodem McDonald’s. Mikýř se proto spojil s Bageterií Boulevard a vytvořil parodující video, v němž sám sebe nazývá Martinem Morejtem. Podobnost se jménem Přemka Forejta je samozřejmě čistě náhodná. 

Martin Mikyska vystupuje na internetu pod přezdívkou Mikýř. Vytváří zábavná videa, v nichž většinou paroduje současné dění. Hlavní tvář a spoluautor pořadu Mikýřova úžasná pouť internetem si tentokrát vzal do parády šéfkuchaře Přemka Forejta, který již nějakou dobu spolupracuje s fastfoodem McDonald’s.

V únoru tohoto roku oznámil porotce MasterChefa, že se spojuje se společností McDonald´s, kde bude působit během tří let jako kontrolor kvality používaných surovin. Za tuto spolupráci si ihned vysloužil pořádnou vlnu kritiky.

Mikýř nerozumí tomu, co je brambora

To ale není všechno. Před pár dny vydala společnost McDonald’s s Forejtem videoklip na YouTube s názvem Mc’n’Roll, v němž vychvaluje využívané fastfoodové suroviny. Tento videoklip vzbudil ještě podstatně větší vlnu nevole než samotná spolupráce. Lidé Forejtovi vyčítají, že je pro peníze ochoten se snížit k čemukoli.

Mikýř se rozhodl spojit s českým řetězcem rychlého občerstvení Bageterie Boulevard a vytvořil parodující video, v němž sám sebe nazývá Martinem Morejtem. „Pro spolupráci jsem se rozhodl kvůli tomu, že to je sympatická česká firma… a já nerozumím tomu, co je to brambora... budu to zjišťovat 3 roky. Bageterie Boulevard je hřejivé místo plné úžasných lidí a já evidentně nejsem ani zčásti schopen pochopit koncept brambor,“ říká Mikyska v úvodu videa ve zjevné narážce na to, jak Forejt začátkem letošního roku vysvětloval svou spolupráci s McDonald’s a její náplň, jak píše Mediář.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy