Neznámý autor rozmístil kolem letiště billboardy, které viní vedení z okrádání
"Činnost JCDecaux na letišti proto nelze označit jinak, než že letiště okradli," píše se na stránkách, kde autoři tvrdí, že kvůli smlouvě s firmou na reklamní plochy přichází letiště každou sekundu o dvě koruny.
"Korunu svému snažení nasadili pánové manažeři Řehoř a Puchalský tím, že namísto toho, aby se řádně snažili vymáhat dlužné nájemné, případně smlouvu s JCDecaux vypověděli a přesoutěžili, tak propouštějí zaměstnance," píši autoři.
Letiště Praha se nechalo slyšet, že tvrzení na výše zmíněných internetových stránkách se nezakládají na pravdě a jsou zkreslená. "Letiště Praha již proto podniká patřičné právní kroky včetně přípravy trestního oznámení na neznámého pachatele pro pomluvu. Cílem je zejména očistit dobré jméno společnosti Letiště Praha. Zároveň společnost podá stížnost na Radu pro reklamu z důvodu podezření na neetické využití reklamního prostoru," informoval podle webu zdopravy.cz mluvčí Letiště Roman Pacvoň.
Billboardy kolem @PragueAirport s textem OKRADLI LETIŠTĚ se objevily dnes ráno. Co to bude za kampaň a kdo za tím stojí?#letiste #letectvi #prg pic.twitter.com/szpVEQ01OS
— Yirina (@Yirina77) December 6, 2020
Co se týče českého trhu, tak proti JCDecaux bojuje dlouhodobě skupina BigBoard. Její mluvčí Pavlína Stránská ale odmítla, že by měli s tímto co do činění. "Rozhodně za stránkami naše společnost nestojí a ani se nedomníváme, že by šlo o záležitost trhu s reklamou. Po bližším prostudování na nás působí spíše dojmem, že jde o snahu podpořit zaměstnanost ve společnosti Letiště Praha," uvedla.
"Lze se domnívat, že za ní mohou stát konkrétní podnikatelské zájmy, které se snaží využít aktuální bezprecedentní situaci způsobenou pandemií onemocnění covid-19 ve svůj prospěch. Letiště Praha přesto nepodlehne žádné formě nátlaku a jeho vedení bude i nadále tvrdě hájit zájmy společnosti," dodal Pacvoň.