Trendy
válka na Ukrajině Survivor 2025 Český lev 2025 Donald Trump

Padá Agáta s Ornellou, něco si přejte: Jejich drbárna začíná nudit, holčičky utíkají

Agáta Hanychová a Ornella Koktová vypadaly skvěle.
Zdroj: Tomáš Martínek/eXtra.cz
Předchozí Další
+ Dalších 7 fotografií
POKLES

Nejde zatím o žádnou tragédii, ale marketingový stratég Josef Kokta, který stojí za podcastovým projektem Ornelly Koktové a Agáty Hanychové, by se měl začít drbat na hlavě a řešit, proč jeho manželce a její kamarádce utíkají předplatitelky. Jak zjistila redakce eXtra.cz, dámy totiž za poslední měsíc přišly o zhruba 150 tisíc korun na příjmové stránce.

Agáta a Ornella: Hvězda padá vzhůru

Když jsme se jinak slušně úspěšným projektem obou žen, Ornelly Koktové a Agáty Hanychové, zaobírali finančně posledně, byl to velký úspěch. 25. ledna měly někdejší dívčiny, dnes zasloužilé trojnásobné maminky, přes sedm tisíc předplatitelek.

Jenže jako by za poslední měsíc začalo něco drhnout a přestalo jejich kouzlo úplně fungovat, protože momentálně mají čísla o tisíc platících zájemkyň nižší.

V součtu to dělá o 150 tisíc korun hrubého méně na příjmové stránce.


Panika?

Není důvod plašit, obě si stále vydělají královské peníze. Bez započítání daní a po odečtení provize pro Herohero to dělá zhruba 810 tisíc korun měsíčně, tedy krásných 405 tisíc korun pro každou. Což je nádhera a leckdo by jim mohl závidět.

Faktem ale je, že přestože se obě věnují i charitě, řada lidí je kritizuje za to, že jejich pořad je prý „pavlač“, „drbárna“ a „pomlouvárna“. Agáta s Ornellou se brání, že v podcastu řeší to, co normálně kámošky probírají u kafe nebo u drinku.

Doporučené video: Nedávný rozhovor s Ornellou Koktovou:


Je pravda, že Orny s Agátou se snaží a vymýšlejí, jak být pro svoje divačky pořád zajímavé. Pořád něco zkoušejí. A hlavní je jejich autenticita a to, že se skvěle doplňují. Proto se drží. A de facto tím, jaký mají úspěch, totálně proměnily český šoubyznys. Teď chce kvůli nim Herohero každý, sdělil eXtra.cz již před časem Josef Kokta k úspěchu obou žen. Na projektu se podílí právě tím, čemu nejlíp rozumí: marketingem.

Uvidíme, jestli u poklesu jde jen o první varovný signál, že něco začíná drhnout, nebo zda se nynější situace ukazuje jen jako lehké zaškobrtnutí a za nějaký ten čas třeba uvidíme zase strmý růst…

Sharlota o nové reality show StarHouse: Už dopředu schytává drsnou kritiku

Související články

Další články

Nejnovější kauzy