Pavlína z MasterChefa je horší než koronavirus. Schytala to za spolupráci s bageterií
Pavlína Lubojatzky je v pořadu MasterChef Česko 2020 jedním z nejméně oblíbených soutěžících. Diváci televizní soutěže jí dali přezdívku ufňukaná Pavlína, protože ve většině případů často plakala a několikrát se během natáčení div nezhroutila. Posledně se jí to povedlo v dílu, kde měli soutěžící za úkol péct dort.
Třesoucí se bradička
Pavlína sklízí po každém odvysílaném dílu velkou kritiku, pokud zrovna vaří nebo se nějak projevuje. Podle diváků je příliš vulgární, pořád jen křičí, pláče a třese se jí bradička Malá blondýnka však taková vůbec být nemusí. Sama dříve prozradila, že ti, kteří ji znají jako pravou Páju, ji mají rádi. Možná jde jen o sledovanost a Pavlína ví, že si jí lidé všimnou o to víc.
Kritika fast foodu i Pavlíny
Po výzvě v soutěži MasterChef, kdy měli soutěžící připravit bagetu a tvůrce té nejlepší poté mohl spolupracovat s Bageterií Boulevard, se strhla další vlna kritiky na Pavlíninu hlavu. A odnesl to i zmiňovaný fast food. Někteří lidé odmítají specialitu ochutnat, do bageterie nechtějí ani zajít na své oblíbené jídlo, dokud tam uvidí její plakát. Pro některé je Pavlína dokonce horší než koronavirus
Fast foodový řetězec však z pohledu marketingu může nakonec z celé situace vytěžit. Špatná reklama, je taky reklama.
Podívejte se do galerie, vybrali jsme 22 nejdrsnějších kritických komentářů, které se objevily pod facebookovým příspěvkem Bageterie Boulevard, kde představují novou specialitu od Pavlíny.