Pojďte oslavit Vánoce Hezky Česky: Nesmí chybět kapr, řízky ani jablíčka
Vánoční atmosféru české rodiny, jejíž vyzdobený stůl prostírají prostírají čeští dodavatelé, vytváří ve vánočním spotu přímo ti, kteří každý den tyto produkty připravují, a to pod režisérským vedením Davida Ondříčka. Slavnostní atmosféru podtrhuje i charismatický voiceover.
„Pro nás v PENNY není spojení Hezky česky jen reklamní slogan, ale filozofie naší společnosti. Vnímáme v současné době ještě více než kdy jindy potřebu podpory českých a regionálních dodavatelů, a současně tradičních českých hodnot a rodinného zázemí,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Kampaň chce proto všem připomenout nejen tradiční české zvyky a pokrmy, ale i význam českých dodavatelů. Vznikala v průběhu října přímo u samotných dodavatelů, kterými jsou Bohemia Apple z Tuchorazi (jablka), Uzeniny Příbram, a.s. (řízky), Pivovar Nymburk s.r.o. (pivo), Fish Market a.s. z Třeboně (kapr) a Penam, a.s. (vánočka).
Televizní spot shlédnou diváci v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov. Intenzivně budou využity i profily PENNY na sociálních sítích, a to nejen pro spot samotný, ale připraveny jsou i posty s vánoční tématikou.
Kampaň startuje 15. listopadu a potrvá do Vánoc.