Pro léky do večerky? Sortiment malých prodejen Žabka se rozrůstá o základní léčiva
Obchodní síť prodejen Žabka je součástí skupiny Tesco v České republice od dubna 2011. Obchody fungují ve formě franšízy a jsou provozovány nezávislými podnikateli. Moderní obchod s širokým výběrem produktů a služeb v kombinaci s dobrou polohou jsou jedny z konkurenčních výhod prodejen Žabka. K tomu je třeba ještě připočíst dlouhou otevírací dobu (denně od 6 do 22 či 23 hodin) a 363 dní v roce.
Během uplynulého roku pokračovala Žabka ve své expanzi a otevřela 17 nových obchodů. Zároveň představila několik novinek, které reagovaly na zákaznické potřeby. Od dubna umožnila prostřednictvím aplikace Bolt Food nákup potravin online s doručením do 30 minut od objednání. Postupně rozšiřovala nabídku produktů, která nyní čítá 750 položek. V současné chvíli službu provozuje 39 pražských obchodů, výrazně se tak rozšířila závozová oblast. Zájem o službu neustále roste a týdně vyřídí stovky objednávek.
Další novinkou pro zákazníky je zařazení sortimentu léčiv. „V současnosti máme 30 obchodů s lékárnou a na těch největších je v nabídce až 40 položek. Jedná se např. o ibalgin, paralen, kapky do očí, léky na bolest v krku a vitamíny,“ vysvětluje Radim Lunda, generální manažer sítě obchodů Žabka. Díky velkému zájmu zákazníků se bude tato služba rozšiřovat i na další obchody. „Tento sortiment má velký potenciál například v našich vesnických obchodech, na místech, kde není žádná plnohodnotná lékárna,“ dodává Radim Lunda.